چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 57617
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم خبر داد

اعزام تیم قم به جودو قهرمانی کشور

مدال برنز جودوكار قم از مسابقات نيروي انتظامي
قم نيوز : دبير هیأت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از اعزام جودوكاران قم به پيكارهاي قهرماني رده سني بزرگسالان ايران و كسب مدال برنز از مسابقات كشوري اين رشته خبر داد.
اعزام تیم قم به جودو قهرمانی کشور / مدال برنز جودوكار قم از مسابقات نيروي انتظامي
اعزام تیم قم به جودو قهرمانی کشور / مدال برنز جودوكار قم از مسابقات نيروي انتظامي
به گزارش قم نيوز علیرضا معتضدی امروز اظهار کرد: تیم جودو رده سنی بزرگسالان قم بعد از تمرینات منظم و با برنامه‌ای که زیر نظر کادر فنی خود داشت متشکل از بهترین‌های این رشته در اوزان مختلف برای کسب مدال با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

وی در ادامه به موفقیت یکی از جودوکاران قم در کسب مقام کشوری اشاره و بیان کرد: در مسابقات جودو یگان‌های ویژه نیروی انتظامی سراسر کشور نماینده استان قم مهدی احمدی‌جو  بود که در تهران با حریفان خود به رقابت پرداخت و موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز شد در حالی که مربی وی استاد محمدرضا بابائیان است.

دبیر هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم سپس به حضور یکی از استعدادهای جودو قم در تیم ملی اشاره و بیان کرد: قاسم رضاقلی‌گل به نمایندگی از قم به عنوان یکی از نخبه‌های این رشته در اردوی استعدادیابی و قهرمانی نوجوانان برتر و ملی‌پوشان  شاخص کشور حضور یافت، اردویی که زیر نظر مسعود حاجی آخوندزاده ملی‌پوش اسبق جودو کشورمان، مربی تیم ‌ملی و استعدادیابی جودو کشور برگزار شد.

وی سپس به حضور خود و دیگر نماینده‌های قم در دوره مربیگری دفاع شخصی اشاره و بیان کرد: به اتفاق استاد ملکی دبیر کمیته دفاع شخصی کشور، استاد یاری مدرس دوره مربیگری دفاع شخصی، استاد حسین مهره‌ساز پیشکسوت جودو و دفاع شخصی قم، استاد محمدرضا باباییان مسئول کمیته دفاع شخصی قم در دوره عملی مربیگری درجه سه دفاع شخصی کشور حضور یافتیم.

معتضدی خاطرنشان کرد: اعزام تیم بزرگسالان جودو بانوان قم به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نیز این هفته به مقصد مازندران و شهرستان نوشهر انجام شد و خانم‌ها راضیه یوسفی، لیلا فلاح، فاطمه پیری، نرجس ذاکر و فائزه خجسته به مربیگری خانم سیما شاهزاده نایب‌رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش و مربیگری خانم کیانی در این دوره از مسابقات حضور یافتند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfevdt.w6deyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما