شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 57705
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم مطرح کرد

افزایش واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان قم

قم نيوز : رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم گفت: بخش خصوصی استقبال زیادی از واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان دارد و واگذاری زمین در شهرک شکوهیه و شهرک محمود آباد به شدت افزایش داشته است.
افزایش واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان قم
به گزارش قم نیوز سید حسن رضوی در قم با اشاره به زمینه برای سرمایه گذاری در تولید برق خورشیدی در استان قم اظهار کرد: برای تولید هزار مگاوات برق خورشیدی در استان تفاهم نامه امضا و همچنین احداث هتل‌های پنج ستاره و چهار ستاره در استان قم آغاز شده است.
وی ادامه داد: سالانه باید 1.5 تا 2 میلیارد دلار سرمایه گذاری بخش خصوصی را در استان قم شاهد باشیم، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. بخش خصوصی استقبال زیادی از واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان دارد و واگذاری زمین در شهرک شکوهیه و شهرک محمود آباد به شدت افزایش داشته است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم افزود: پس از رفع برخی از تحریم‌ها، بخش از صنایع استان همچون قطعه سازان و مجموعه‌های مرتبط با صنایع مادر، تفاهم‌نامه‌هایی را با خارج از کشور داشتند. سرمایه گذارانی که تولیدشان مشتری ندارد و در زمینه بازاریابی ضعیف هستند، در کشور و استان قم با مشکل مواجه هستند و تغییر خط تولید و بازاریابی برای این واحدها سیاست استان است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بخش خصوصی اکنون در بخش بهداشت استان قم سرمایه گذاری کرده و به دنبال احداث بیمارستان هزار تختخوابی است.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcdk50k.yt05z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما