پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 5772
مهره ساز تاکید کرد:

حضور پر قدرت قم در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی کشور

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت تیراندازی استان قم گفت: با بهترین نفرات و امکانات تیم هیئت قم را برای حضور قوی در فصل جدید لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور آماده می‌کنیم.
حضور پر قدرت قم در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی کشور
به گزارش قم نیوز، حسین مهره ساز  با اشاره به حضور مردان تیرانداز قم در رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور، گفت: این مهم در سایه همت و تلاش تیراندازان شایسته قمی محقق شد و اکنون تلاش می‌کنیم با بهترین امکانات و تجهیزات این تیم را آماده حضوری موفق در راه صعود به مسابقات لیگ دسته برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور کنیم.

وی تاکید کرد: حضور قوی در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اولویت مهم ما در سال جاری است زیرا با تکیه بر انگیزه نفرات بومی می‌توانیم جواز صعود به مسابقات لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور را به دست بیاوریم.

رییس هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: تیراندازی ورزش سفارش شده در دین ما است و به همین خاطر از جایگاه بسیار بالایی در بین ورزش‌های دیگر برخوردار است که ما نیز سعی می‌کنیم با برنامه ریزی مناسبی که در بخش‌های همگانی، قهرمانی و آموزش در نظر داریم، قهرمانان این رشته در سطوح مختلف، توانمندی تیراندازی قم در سطح کشور را ارائه کنند.

وی از برنامه ریزی برای برگزاری رقابت‌های قهرمانی استان قم در مناسبت‌های مختلف خبر داد و گفت: امسال تمام رقابت‌های استانی در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد که امیدوارم با استقبال خوب تیراندازان استان رو به رو و برگزار شود.

مهره ساز با اشاره به اهداف این هیئت در سال جدید، اظهار کرد: هیئت در نظر دارد سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را سال توسعه قهرمانی و همگانی تیراندازی در قم قرار دهد و با توجه ویژه به امر آموزش، گامی اساسی و قوی‌تر از سال‌های گذشته در راستای رشد بیش از پیش این رشته بردارد.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی و اساسی هیئت برای حرکت در راستای توسعه تیراندازی در قم، تعامل جدی با دستگاه‌های اداری استان است زیرا امکانات و فضای ورزشی خوبی در ادارات استان وجود دارد و این تعامل می‌تواند در راستای افزایش سلامت روحی و جسمی کارکنان آنها نیز موثر باشد.

رییس هیئت تیراندازی استان قم گفت: یکی از برنامه‌های ما این است که در مناسبت‌های مختلف سال، هیئت تیراندازی در تعامل با ادارات و نهادهای استان قم اقدام به برگزاری رقابت‌های تیراندازی قهرمانی استان کند، رقابت‌هایی که در هر دو بخش آقایان و بانوان به انجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه شرکت در این رقابت‌ها محدودیت سنی ندارد، یادآور شد: امسال نیز برنامه‌های مهم هیئت در راستای توسعه این رشته ورزشی در سالن تیراندازی شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.mqpa2bqmila82.html
نام شما
آدرس ايميل شما