پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 8966

دختران تیرانداز قمی به تیم ملی دعوت شدند

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت تیراندازی استان قم از دعوت شدن دختران تیرانداز قمی به انتخابی تیم ملی تیراندازی دختران جوان کشورمان خبر داد.
دختران تیرانداز قمی به تیم ملی دعوت شدند
به گزارش قم نیوز، حسین مهره‌ساز صبح امروز اظهار داشت: فدراسیون تیراندازی با ارسال دعوت‌نامه‌ای از دو تن از دختران آینده‌دار تیراندازی قم برای شرکت در انتخابی تیم ملی تیراندازی بانوان کشورمان دعوت به عمل آورده است.

وی ادامه داد: این انتخاب از فردا با شرکت چهره‌های برتر کشور در رده سنی جوانان به میزبانی تهران و در سالن ۸۰ خط تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و بانوان تیرانداز مدعی عضویت در تیم ملی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رییس هیئت تیراندازی استان قم عنوان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی دختران جوان کشورمان زیر نظر مربیان تیم ملی در حالی برگزار می‌شود که نفرات حاضر در این رقابت‌ها برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی دختران جوان کشورمان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی اضافه کرد: تیراندازان شرکت کننده در این انتخابی در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی با هدف عضویت در جمع ملی‌پوشان دختر کشورمان و اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای حضور پرقدرت در مسابقات برون مرزی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مهره‌ساز ابراز داشت: این انتخابی در حالی برگزار می‌شود که به نمایندگی از هیئت تیراندازی استان قم نیز دو تن از دختران آینده دار تیراندازی قم یعنی خانم‌ها فاطمه حسین زاده و مهسا احمد آبادی در رشته تفنگ بادی با حریفان رو به رو می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: فاطمه حسین زاده یکی از نفرات قمی دعوت شده به این رقابت‌ها پیش از این در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب مقام چهارم شده بود و به همین دلیل یکی از بخت‌های عضویت در تیم ملی دختران جوان کشورمان به شمار می‌رود.

رییس هیئت تیراندازی استان قم بیان کرد: در پایان انتخابی تیم ملی رده سنی جوانان دختران کشورمان، نفرات برتر و همچنین چهره‌های مورد نظر کادر فنی، به اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی بانوان برای کسب آمادگی بیشتر در مسابقات برون مرزی دعوت می‌شوند که امیدواریم در بخش بانوان نیز شاهد حضور چهره‌های مستعد تیراندازی قم در تیم ملی باشیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.inak49noi5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما