شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 57721
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز:

۶ زمين ورزشي چند منظوره روباز در قم احداث می شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از احداث ۶ زمين ورزشي چند منظوره روباز در قم خبر داد.
۶ زمين ورزشي چند منظوره روباز در قم احداث می شود
۶ زمين ورزشي چند منظوره روباز در قم احداث می شود
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان از احداث ۶ زمين ورزشي چند منظوره در قم خبر داد و اظهار داشت: براي احداث اين زمین‌های ورزشي ۳۵ نقطه در سطح مناطق هشتگانه مورد مطالعه و بررسي قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان  پارک‌ها و فضای سبز شهرداري قم با بیان اینکه در حال حاضر احداث ۶ زمين چند منظوره واليبال، بسكتبال، فوتسال، تنيس و بدمينتون در دستور كار قرار گرفته است، تصریح کرد: مرحله نخست مناقصه برای احداث این زمین‌های چندمنظوره ورزشی انجام شده است.

جوادیان با بیان اینکه مرحله دوم مناقصه نيز به زودي انجام می‌شود، گفت: در اين زمينه تعاملات مناسبي با اداره كل ورزش و جوانان استان وجود دارد كه در قالب اجراي اين پروژه، شهرداري طراحي اين زمین‌های ورزشي را انجام می‌دهد.
وی با تاكيد بر اينكه تلاش می‌کنیم اين پروژه‌ها تا پايان امسال اجرا و تحویل شهروندان شود، خاطرنشان كرد: در مجموع ۱۵ ميليارد ريال براي ساخت زمین‌های ورزشي روباز تعريف شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به کمبود سرانه‌های ورزشی در شهر قم، یکی از برنامه‌های ویژه‌ شهرداری را در راستای توسعه این امکانات عنوان کرد و افزود: شهرداری قم امسال احداث قریب به 14 مجموعه فرهنگی ورزشی را آغاز کرده و افزایش زمین‌های روباز ورزشی نیز در دستور کار است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb8zbs.rhbz5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما