دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 57837
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت گلف استان قم خبر داد

معرفي برترين‌هاي گلف و ميني‌گلف بانوان قم

قم نيوز : نايب‌رئيس هیأت گلف استان قم گفت: پيكارهاي گلف و ميني‌گلف قهرماني بانوان قم در مجموعه ورزشي شهيد حيدريان قم برترين‌هاي خود را شناخت.
معرفي برترين‌هاي گلف و ميني‌گلف بانوان قم
معرفي برترين‌هاي گلف و ميني‌گلف بانوان قم
به گزارش قم نیوز اعظم خودکار امروز اظهار کرد: مسابقات گلف و مینی‌گلف بانوان قم در آکادمی ‌گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و در پایان فاطمه محمدی رتبه نخست را کسب کرد، الهام محمدی به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت و نرگس جعفری به مقام سوم بسنده کرد.

وی سپس به نتایج رقابت‌های گلف قهرمانی بانوان قم اشاره و بیان کرد: بانوان گلفباز قمی در 9 زمین با یکدیگر به رقابت پرداختند و راحله لطفی با اسکور 43 بالاتر از دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب مقام قهرمانی شد، نرگس جعفری با اسکور 49 مقام دوم را کسب کرد و فاطمه محمدی با اسکور 54 سوم شد.

نایب‌رئیس هیأت گلف استان قم سپس به برگزاری یک جشنواره دانشجویی اشاره کرد و افزود: به مناسبت هفته کار آفرینی و اشتغال به همت هیأت گلف و کمیته آموزش قم این جشنواره برگزار شد و در آن آموزش، ترویج و آشنایی با رشته‌های گلف، مینی گلف و وودبال انجام پذیرفت و در پایان بین افراد مستعد مسابقه دوستانه‌ای انجام شد.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcjaoei.uqeatzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما