چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 57954
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل اداره نظارت بر امور عمرانی :

اختصاص زمین جهت احداث سوله ورزشی در قم

قم نيوز : مدیرکل اداره نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: قطعه زمین هایی به وسعت حدود 1500 متر در مناطق هشتگانه برای هر سوله اختصاص پیدا کرده و طراحی آن صورت گرفته است.
اختصاص زمین جهت احداث سوله ورزشی در قم
اختصاص زمین جهت احداث سوله ورزشی در قم
به گزارش قم نیوز عباس حلوائی زاده با اشاره به تدارک هشت سوله ورزشی برای مناطق شهری قم، افزود: برای این منظور قطعه زمین هایی به وسعت حدود 1500 متر برای هر سوله اختصاص پیدا کرده و طراحی آن صورت گرفته است.
وی با توجه به اینکه سوله ورزشی منطقه 6 هم اکنون دارای 75 درصد پیشرفت فیزیکی است، افزود: به مرور زمان برای هفت منطقه دیگر نیز به پیشرفت فیزیکی مطلوبی خواهیم رسید، تا در سال آینده همه سوله های ورزشی مورد نظر را آماده بهره برداری داشته باشیم.
حلوائی زاده همچنین با اشاره به طرح ورودی مسیر بخش جعفریه به طول 2 کیلومتر، افزود: در حال حاضر عملیات خاکبرداری، جدول گذاری و زیرسازی آن به پایان رسیده و در مرحله روکش آسفالت قرار داریم و تا هفته آینده با اتمام کار آسفالت کل مسیر تکمیل می شود.
وی همچنین با تاکید بر طرح فاز سه بلوار آیت الله بروجردی از شهرک قدس تا پردیسان، افزود: این طرح در حال حاضر 87 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به انجام مراحل پایانی آن از قبیل روسازی آسفالت و تامین روشنایی این قابلیت وجود دارد که اوایل سال 97 به بهره برداری برسد، تا بسیاری از مشکلات مسیر پردیسان بویژه در بلوار غدیر برطرف شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjxhei.uqeaizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما