چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 57957
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
رئیس شورای شهر قم:

پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری قم با سرعت و کیفیت مطلوبی در حال اجرا است

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری قم با سرعت و کیفیت مطلوبی در حال اجرا است و این اقدام قابل تقدیر می باشد
پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری قم با سرعت و کیفیت مطلوبی در حال اجرا است
پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری قم با سرعت و کیفیت مطلوبی در حال اجرا است
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم، اظهار کرد: خدا را شاکریم که پروژ‌ه‌های عمرانی که شهرداری شروع کرده با روند قابل قبولی در حال اجرا است.
وی با اشاره به پروژه احداث باغ پرندگان قم، گفت: این پروژه از جمله پروژه‌های مهمی است که می تواند فضای نشاط و شادابی را برای مردم ایجاد کند که سرعت و کیفیت خوبی هم در روند اجرا دارد.
جلالی با اشاره به لزوم افزایش فضاهای تفریحی و رفاهی در شهر قم، گفت: این پروژه تاثیر بسزایی در افزایش سرانه‌های تفریحی و فضای سبز شهر دارد.
وی پروژه تقاطع سه سطحه میدان ولیعصر(عج) را مورد توجه قرار داد و افزود: این پروژه نیز با سرعت خوبی در حال اجرا است و در آینده نزدیک در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: این پروژه خط اتصال رینگ سوم ترافیکی شهر را تکمیل می‌کند که می تواند شرایط تردد خوبی را به سمت بلوار آیت‌الله بروجردی و پردیسان فراهم کند.
جلالی با تاکید بر اینکه اکثر پروژه‌های عمرانی شهری براساس زمان‌بندی و حتی زودتر از زمان‌بندی پیش می‌رود، تصریح کرد: باید بخاطر تلاش‌های مجموعه مسئولان شهری در راستای تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی از آنها تقدیر کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccmoqp.2bqmp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما