پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 57987
منبع : خبرگزاری فارس
مدير باشگاه ورزشي خليج‌فارس قم خبر داد

تغيير ساعت مسابقه خانگي خليج‌فارس قم

قم نيوز : مدير باشگاه بسكتبال خليج‌فارس قم از تغيير ساعت برگزاري مسابقه خانگي اين تيم در هفته دوم از دور برگشت ليگ بسكتبال باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
تغيير ساعت مسابقه خانگي خليج‌فارس قم
تغيير ساعت مسابقه خانگي خليج‌فارس قم
به گزارش قم نیوز سیدمحمدحسین جنابان امروز اظهار کرد: تیم ما در گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با تیم‌های هیأت قزوین، هیأت اسدآباد همدان، هیأت زنجان و پالایش نفت آبادان هم‌گروه است.

وی ادامه داد: بعد از انجام چهار مسابقه در مرحله هفته‌های سپری شده از مقدماتی این رقابت‌ها که با ثبت سه پیروزی و دو باخت در کارنامه تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم همراه بود، تیم ما در دیدار خانگی از هفته دوم دور برگشت این بازی‌ها باید به مصاف تیم هیأت قزوین برود.

مدیر باشگاه بسکتبال خلیج‌فارس قم اضافه کرد: مسابقه تیم‌های خلیج‌فارس قم و هیأت بسکتبال قزوین طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال قرار بود از ساعت 16 روز جمعه هشتم دی‌ماه در سالن شهید رضائیان قم به انجام برسد اما زمان این بازی تغییر کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این ایام با سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) همزمان است، طبق هماهنگی با کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال، زمان دیدار تیم‌های خلیج‌فارس قم و هیأت قزوین از ساعت ١٦ به ساعت ١٧:٣٠ تغییر پیدا کرد و در خانه بسکتبال قم میزبان این دیدار هستیم.

جنابان تصریح کرد: ما برای صدرنشینی در مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ به پیروزی منتظر حمایت و حضور همه‌جانبه تمام علاقمندان بسکتبال هستیم تا با کمک آنها و تلاش دلاوران تیم خلیج‌فارس، ان‌شاءالله یک پیروزی دیگر را برای مردم قم به ارمغان بیاوریم.

گفتنی است: تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم در دیدارهای قبلی خود تیم هیأت اسدآباد همدان را در قم و همدان شکست داده است، به تیم‌های هیأت زنجان و هیأت قزوین در خانه رقبا باخته و یک برد نیز در مسابقه خانگی مقابل تیم پالایش نفت آبادان به دست آورده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfe1dt.w6decagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما