سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 5806
حلوایی خبر داد:

حضور کشتی گیر قمی در تمرینات تیم ملی در کیش

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت کشتی استان قم از حضور کشتی گیر قمی در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان در کیش خبر داد.
حضور کشتی گیر قمی در تمرینات تیم ملی در کیش
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار کرد: بعد از بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از رقابت‌های گزینشی المپیک ۲۰۱۲ لندن در کشور قزاقستان که با کسب دو سهمیه دیگر برای تیم ملی همراه بود، اردوی جدید این تیم در راه است.

وی خاطرنشان کرد: در رقابت‌های گزینشی المپیک در شهر آستانه قزاقستان، حمید سوریان و قاسم رضایی موفق به کسب دو مدال و سهمیه حضور در المپیک شدند در حالی که در اوزان ۷۴ و ۸۴ کیلوگرم هنوز کشورمان سهمیه کسب نکرده است.

رییس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: در وزنی که هم اکنون هادی علیزاده پورنیا کشتی‌گیر توانمند قمی کشتی می‌گیرد یعنی وزن ۷۴ کیلوگرم، فرشاد علیزاده کشتی‌گیر تهرانی نیز حضور دارد که در این انتخابی نتوانست موفقیتی کسب کند.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای شرکت در مسابقات آتی گزینشی المپیک و همچنین پیکارهای جهانی و آسیایی، افزود: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از ۱۷ فروردین در جزیره کیش آغاز می‌شود.

حلوایی یادآور شد: مرحله هشتم اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان روزهای ۱۷ تا ۲۷ فروردین ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود و هادی علیزاده پورنیا کشتی‌گیر قمی نیز در این مرحله تیم ملی را همراهی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: کشتی‌گیران دعوت شده به این اردو در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۴، ۸۴، ۹۶ و ۱۲۰ کیلوگرم تمرینات خود را برای کسب آمادگی بیشتر برگزار می‌کنند تا تیم ملی بتواند در میادین مهم پیش رو همچون سال گذشته موفقیت کسب کند.

رییس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کشتی، نفرات دعوت شده به این اردو باید امروز سه شنبه ۱۵ فروردین ماه خود را به سرپرست اردو در محل خانه کشتی معرفی کنند تا اردوی این تیم از ۱۷ فروردین ماه در جزیره کیش آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس در وزن ۵۵ کیلوگرم حمید سوریان و محمد فقیری از تهران و محسن حاجی‌پور از مازندران و در وزن ۶۰ کیلوگرم امید نوروزی از فارس و عبدالمحمد پاپی و سامان عبدولی از خوزستان حضور دارند.

حلوایی افزود: این در حالی است که در وزن ۶۶ کیلوگرم سعید عبدولی از خوزستان، علی محمدی از تهران، افشین بیابانگرد از اردبیل و حمید زارع از فارس و در وزن ۷۴ کیلوگرم فرشاد علیزاده از تهران، هادی علیزاده پورنیا از قم و محسن قاسمی از لرستان دعوت شده‌اند.

وی عنوان داشت: در وزن ۸۴ کیلوگرم طالب نعمت‌پور از لرستان، حبیب‌الله اخلاقی از خوزستان و داود اخباری از تهران، در وزن ۹۶ کیلوگرم قاسم رضایی، داود گیل‌نیرنگ و محمدرضا اکبری همگی از مازندران و در وزن ۱۲۰ کیلوگرم بشیر باباجان‌زاده از مازندران، امیر قاسمی منجزی از خوزستان و بهنام مهدی‌زاده از تهران اردونشین هستند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.wnmk49nai5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما