سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 5346
حلوایی خبر داد:

اعزام کشتی گیر قمی به جام بین المللی سامورگاچف روسیه

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت کشتی استان قم از اعزام کشتی گیر قمی به پیکارهای بین المللی جام سامورگاچف روسیه خبر داد.
اعزام کشتی گیر قمی به جام بین المللی سامورگاچف روسیه
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار کرد: در حال حاضر تیم‌های مختلف کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در اردوی آماده سازی اعزام به مسابقات مهم برون مرزی به سر می‌برند که یکی از آن ها تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان است.

وی ادامه داد: در حالی که رقابت‌های مهمی همچون انتخابی و گزینشی المپیک ۲۰۱۲ لندن، کشتی قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا و چندین رویداد بین المللی پیش روی مردان بزرگسال کشتی کشورمان است، تیم ملی نوجوانان نیز برای مسابقات جهانی و آسیایی آماده می‌شود.

رییس هیئت کشتی استان قم افزود: در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان در حال حاضر علی فتاحی منش کشتی گیر ارزنده و آینده دار قمی در وزن ۸۴ کیلوگرم یکی از امیدهای عضویت تیم ملی در مسابقات جهانی و آسیایی کشتی نوجوانان است.

وی یادآور شد: پیش از این قرار است تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان راهی مسابقات بین المللی جام سامورگاچف روسیه شود تا با تحلیل صحیح کادر فنی تیم کشتی فرنگی نوجوانان از نفرات اردو نشین، این تیم با شناخت کامل راهی مسابقات جهانی شود.

حلوایی گفت: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان از روز دوشنبه پانزدهم اسفند ماه مرحله‌ جدید اردوی آمادگی خود را در باشگاه برق تهران آغاز کرده است تا در این اردو نفرات اعزامی به مسابقات تدارکاتی جام سامورگاچف روسیه انتخاب شوند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی کادر فنی تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان، این دوره تیم ملی قصد دارد با شناخت کامل‌تری راهی مسابقات جهانی شود و به همین خاطر در پیکارهای بین المللی جام سامورگاچف روسیه شرکت می‌کند.

رییس هیئت کشتی استان قم افزود: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در زمان برگزاری اردوهای خود تا قبل از مسابقات قهرمانی آسیا و جهان دو مسابقه تدارکاتی برون مرزی پیش رو دارد که یکی جام روسیه و دیگری جام ترکیه است.

وی عنوان کرد: در سطح جهان مسابقات تدارکاتی و تورنمنت‌های زیادی وجود دارد ولی جام سامورگاچف روسیه و جام پیروزی ترکیه از همه‌ این تورنمنت‌ها سطح بالاتری دارد و تقریبا هم سطح مسابقات جهانی نوجوانان برگزار می‌شود.

حلوایی خاطرنشان کرد: در جام ترکیه، کشورهایی مثل گرجستان، ارمنستان، مجارستان و قزاقستان و چند کشور دیگر همه ساله شرکت می‌کنند، ضمن اینکه در جام روسیه نیز علاوه بر خود روسیه که با نفرات خوبی حاضر می‌شود و تیم‌هایی از کشورهای بلاروس، اوکراین، ازبکستان و چند تیم اروپایی دیگر نیز حضور دارند.

وی افزود: در مجموع این دو مسابقه که به نوعی از نظر شناخت حریفان برای تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان مکمل یکدیگر به حساب می‌آیند مربیان تیم ملی قصد دارند علاوه بر محک زدن نفرات خود شناخت کامل از حریفان نیز به‌دست بیاورند که به همین دلیل در این مرحله از اردو در هر وزن دو نفر برای مسابقات سامورگاچف روسیه معرفی می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.xeifuqetmsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما