يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 58110
منبع : خبرگزاری فارس
مدير درمان تأمين اجتماعي استان قم خبر داد

تولد 2 هزار و 62 نوزاد در بيمارستان امام رضا(ع)

قم نيوز : مدير درمان تأمين اجتماعي استان قم از تولد 2 هزار و 62 نوزاد در بيمارستان امام رضا خبر داد.
تولد 2 هزار و 62 نوزاد در بيمارستان امام رضا(ع)
به گزارش قم نیوز داوود علیمحمدی امروز در قم، با بیان اینکه فاز نهایی بیمارستان تأمین اجتماعی قم از اوایل دی به بهره‌‌برداری رسید اظهار کرد: این بیمارستان با راه‌اندازی بخش پست سی سی یو در فاز نهایی با 18 تخت و جذب 35 نفر پرسنل با تمام ظرفیت و امکانات به عنوان بیمارستان 120 تختخوابی به شهروندان و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی خدمات خود را ارائه می‌دهد.
 وی خاطرنشان کرد: مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم با سه مرکز درمانی سرپایی و یک بیمارستان ملکی در هشت ماهه نخست امسال بیش از یک میلیون و 472 هزار بار مراجعه داشته است.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم با اشاره به خدمات بیمارستان امام رضا گفت:‌ 2 هزار و 62 نوزاد در هشت ماه نخست امسال در این بیمارستان متولد شدند و خدمات بستری بیمارستان امام رضا در این مدت نزدیک به 8 هزار نفر بوده است.
وی عنوان کرد: با جذب دو دندانپزشک و راه‌اندازی واحد دندانپزشکی بیمارستان امام رضا خدمات به 21 هزار نفر بیمار در واحدهای تابعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم ارائه شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته خدمات 50 درصد رشد داشته است.
علیمحمدی یادآور شد: اکنون بیمارستان امام رضا به عنوان تنها بیمارستان ملکی تأمین اجتماعی ضریب اشغال تخت بالای 91 درصد دارد که نشاندهنده اقبال بیمه‌شدگان برای دریافت خدمات بستری از این بیمارستان است.
وی با بیان اینکه بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا در بلوار غدیر کوچه 49 واقع است گفت: با توجه به افزایش سطح دسترسی مردم به این بیمارستان بیمه شدگان بیش از 432 هزار بار به این بیمارستان در هشت ماهه نخست امسال مراجعه کردند که با راه‌اندازی راه دسترسی رودخانه تا بیمارستان امام رضا میزان مراجعات به این بیمارستان رشد قابل توجهی خواهد داشت.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdce7z8n.jh8vzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما