دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : 58164
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم:

حمایت از پروژه‌های عمرانی مساجد در قالب اوراق دنبال می‌شود

قم نيوز : رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با تاکید بر اینکه امسال حمایت از پروژه‌های عمرانی مساجد در قالب اوراق دنبال می‌شود، گفت: با توجه به اینکه اوراق را نمی‌توان همانند اعتبار نقدی هزینه کرد امسال تصمیم داریم تا با هماهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کار را دنبال کنیم.
حمایت از پروژه‌های عمرانی مساجد در قالب اوراق دنبال می‌شود
به گزارش قم نیوز سید حسن رضوی عصر امروز در دیدار اعضای شورای زکات استان قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، با اشاره به اینکه سال گذشته توانستیم برای اجرای پروژه‌های عمرانی مساجد مشارکت مطلوبی داشته باشیم، عنوان کرد: سال گذشته اعتبارات نقدی برای این امر درنظر گرفته شد به همین علت به صورت مستقیم با هیأت امنای مساجد در ارتباط بودیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با تاکید بر اینکه امسال حمایت از پروژه‌های عمرانی مساجد در قالب اوراق دنبال می‌شود، اضافه کرد: با توجه به اینکه اوراق را نمی‌توان همانند اعتبار نقدی هزینه کرد امسال تصمیم داریم تا با هماهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم پروژه‌های عمرانی مساجد را دنبال کنیم.
همچنین در این نشست، امام جمعه سابق قنوات با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی استان قم باید از ظرفیت ائمه جمعه به عنوان شاخص‌ها و محورهای هر بخش استان استفاده کند، عنوان کرد: این افراد می‌توانند در کمک‌رسانی به مردم نیازمند مشارکت داشته باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی عادل‌پور بر لزوم اهتمام مسؤولان استان قم نسبت به ترویج فرهنگ زکات تاکید کرد و ادامه داد: باید از ظرفیت‌های مختلف در راستای ترویج این فرهنگ استفاده شود.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcdof0k.yt0j96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما