سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : 58220
منبع : خبرگزاری فارس
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

خسارتی به دلیل اغتشاشات در قم نداشتیم/ عاملان آتش زدن پرچم ایران دشمن ملت هستند

قم نيوز : معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: زمانی که اغتشاشگران دست به آتش زدن پرچم زدند، این به آن معنی است که با تمام ملت دشمن هستند.
خسارتی به دلیل اغتشاشات در قم نداشتیم/ عاملان آتش زدن پرچم ایران دشمن ملت هستند
به گزارش قم نیوز احد جمالی ظهر امروز در جلسه کمیسیون بانوان استان که در سالن جلسات معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم برگزار شد، با اشاره به وقوع اغتشاشات در کشور اظهار کرد: با توجه به مدیریت درست تاکنون در استان قم هیچ گونه خسارتی را در این خصوص شاهد نبویم.
وی ادامه داد: اغتشاشگران به دین و آیین ملت اعتقادی ندارند، زمانی که آن‌ها دست به آتش زدن پرچم زدند، این به آن معنی است که با تمام ملت دشمن هستند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: خط و خطوط برخی افراد با جریان های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران در دستگیری‌های اخیر مشخص شده است و موج اغتشاشات به زودی در کشور فروکش می‌کند.
جمالی با اشاره به وجود اختلافات سیاسی در کشور اظهار کرد: اگر در زمینه اداره کشور اختلافات سیاسی وجود دارد، نباید این اختلافات به چالش کشیدن کشور منجر شود که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی از آن سوء استفاده کنند.
وی ادامه داد: باید با جدیت و درستی مساله تاب آوری اجتماعی در شهر قم دنبال شود، جامعه امروز یک جامعه عصبی است و باید آموزش‌های لازم در زمینه تاب آوری اجتماعی در استان قم ارائه شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان اهمیت زیادی دارد، در این راستا باید آسیب‌های اجتماعی در قم به صورت مستمر پایش شوند و از آمارهای به دست آمده برای کاهش آسیب‌ها استفاده شود.
جمالی، کارآفرینی و ایجاد کار را جزو وظایف مدیران دولتی در استان قم دانست و تصریح کرد: آن‌ها باید زیرساخت‌های لازم را برای رونق کسب و کار در استان ایجاد کنند و تسهیلات لازم را در این زمینه به کارآفرینان ارائه بدهند، یکی دیگر از وظایف مهم مدیران دولتی در استان قم مدیریت عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار در بازار استان است.
وی ادامه داد: شرط توسعه و پیشرفت یک جامعه این است که تمام افراد آن جامعه با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مطالبه گری کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: متاسفانه شاهد اقدامی در زمینه اشتغال از سیستم بانکی استان نیستیم، این این سیستم صرفا به دنبال منافع شخصی خود است.
جمالی با اشاره به بی توجهی به مساله اقتصاد مقاومتی در استان قم اظهار کرد: هیچ حرکت برجسته و شاخصی در زمینه اقتصاد مقاومتی و اشتغال در استان صورت نگرفت، بی کفایتی مدیران مهم ترین دلیل این مساله است، برخی از مدیران در استان قم با اسیرشدن در حواشی، حرکت جدی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و حل مشکلات انجام نمی‌دهند.
وی ادامه داد: به دلیل بی توجهی مدیران استان قم، اعتبارات استانی برای مشاغل خانگی در قم تخصیص پیدا نکرد، سیستم بانکی استان وضعیت خوبی به لحاظ مالی دارند، اما منابع این سیستم در استان قم روانه استان های دیگر شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: این که مدیران استان در جلسات کارگروه‌های زنان و خانواده در قم حضور ندارند، درست نیست، نمایندگان زن دستگاه‌های اجرایی استان که در جلسات این کارگروه شرکت می کنند، باید اختیارات لازم را داشته باشند تا بتوانند تصمیم‌های الزام آور را بگیرند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcgzx9n.ak97x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما