چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : 58269
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن 125 كيلوگرم صورت گرفت

يارجان‌علي تنها آزادكار موفق قم در كشتي ايران

قم نيوز : داوود يارجانعلي با ايستادن در جمع پنج نفر برتر سنگين وزن پيكارهاي كشتي آزاد عمومي قهرماني كشور عنوان موفق‌ترين آزادكار قم در اين رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.
يارجان‌علي تنها آزادكار موفق قم در كشتي ايران
به گزارش قم نیوز در روزهای آغازین سال جدید میلادی و با هدف شناخت برترین‌ها به منظور حضور در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران، طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی مسابقات کشتی عمومی آزاد قهرمانی کشور در 10 وزن برگزار شد.
در شرایطی که خانه شماره دو کشتی تهران میزبانی این رقابت‌ها را انجام داد، تیم منتخب هیأت کشتی استان قم نیز متشکل از 6 کشتی‌گیر در اوزان مختلف مسابقات کشتی آزاد عمومی قهرمانی بزرگسالان ایران به میدان رفت و تنها در سنگین وزن موفق به کسب یکی از سکوها شد.
کشتی‌گیران حاضر در این دوره از رقابت‌ها با انگیزه کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم برابر یکدیگر به روی تشک رفتند و قمی‌ها نیز در اوزان 57، 70، 74، 79، 92 و 125 کیلوگرم با حریفان سرشاخ شدند.
در وزن 57 کیلوگرم مسابقات عمومی کشتی آزاد بزرگسالان کشور یاسر چاقری نماینده هیأت کشتی قم بود، در وزن 70 کیلوگرم رضا سعادت به روی تشک رفت، در وزن 74 کیلوگرم مهدی اصفهانی با حریفان سرشاخ شدو در وزن 79 کیلوگرم علی ربیعی با حریفان پیکار کرد.
همچنین در وزن 92 کیلوگرم فرشید مرادزاده برای کسب مدال روی تشک رفت و در وزن 125 کیلوگرم امید قمی‌ها برای کسب مدال به یکی از چهره‌های با تجربه و با سابقه سال‌های اخیر کشتی آزاد قم یعنی داوود یارجانعلی بود تا برای کشتی آزاد قم اعتبار کسب کند که اینگونه نیز شد.
در حالی که رقابت‌های عمومی کشتی آزاد بزرگسالان کشور با شرکت 321 کشتی‌گیر در قالب 33 تیم از 32 استان در هشت دور و با انجام 393 کشتی به مدت دو روز به انجام رسید، در وزن 125 کیلوگرم داوود یارجان‌علی از تیم هیات کشتی قم بعد از نمایندگان البرز، لرستان، گلستان و البرز به مقام پنجم دست یافت تا موفق‌ترین کشتی‌گیر قم لقب بگیرد، در حالی که سایر آزادکاران قم رتبه‌ای کسب نکردند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcjh8ei.uqeomzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما