شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 58379
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم:

فعالیت 100 خودروی سنگین و نیمه سنگین در سازمان توسعه و عمران شهرداری قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: تعداد ماشین آلات نیمه سنگین و سنگین این سازمان حدود 100 دستگاه است، تعدادی از این ماشین آلات در حد اسقاط هستند.
فعالیت 100 خودروی سنگین و نیمه سنگین در سازمان توسعه و عمران شهرداری قم
فعالیت 100 خودروی سنگین و نیمه سنگین در سازمان توسعه و عمران شهرداری قم
به گزارش قم نیوز محمدتقی نادعلی با اشاره به خرید خودروهای جدید توسط سازمان توسط و عمران شهرداری قم، اظهار کرد: در حال رایزنی با کارخانه‌های داخلی برای خرید تعدادی خودروی کمپرسی جدید برای سازمان هستیم و امیدواریم تا پایان امسال این کار صورت بگیرد.
وی ادامه داد: سازمان توسعه و عمران شهرداری قم چند سال پیش یک کارخانه به روز آسفالت را خریداری کرد و آسفالت تولید شده در این کارخانه کیفیت بالایی دارد و تولید به صورت مستمر رصد می‌شود، در پخش این آسفالت مشکل داشتیم و با خرید به روزترین ماشین آلات، پخش آسفالت با کیفیت شده است، البته سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تنها بخشی از آسفالت تولیدی خود را در شهر پخش می‌کند.
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم افزود: برای افزایش نظارت تمام ماشین آلات این سازمان به ردیاب جی پی اس مجهز شده است و سرعت و محل حضور این ماشین آلات به صورت لحظه ای رصد می‌شود.
نادعلی، آسفالت تولید شده در سازمان توسعه و عمران شهرداری قم را با کیفیت دانست و تصریح کرد: این آسفالت به صورت خوبی حمل می‌شود، یک دستگاه فینیشر و دو غلطک به ناوگان موتوری سازمان اضافه شد که جزو به روزترین ماشین آلات اجرای آسفالت هستند و با استفاده از این ماشین آلات طی دو ماه اخیر پروژه‌های آسفالت را در قم اجرا می‌کنیم.
وی ادامه داد: تعداد ماشین آلات نیمه سنگین و سنگین سازمان توسعه و عمران شهرداری قم حدود 100 دستگاه است، تعدادی از این ماشین آلات در حد اسقاط هستند و در یک ماه اخیر برای 20 خودروی سازمان را در طرح جایگزین ثبت نام کردیم تا این خودروها اسقاط شوند و ماشین آلات جدید را جایگزین کنیم.
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در پایان خاطرنشان کرد: جایگزینی ماشین‌های اسقاطی این سازمان با ماشین‌های جدید در افرایش راندمان ناوگان خودرویی سازمان و نیز کمک به حفاظت از محیط زیست نقش دارد، امیدواریم هر چه زودتر با کمک دولت در قالب طرح جایگزین 20 خودروی فرسوده سازمان توسعه و عمران شهرداری قم پس از اسقاط با خودروهای جدید جایگزین شود.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb9fbs.rhbwzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما