يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 58442
منبع : خبرگزاری فارس
معاون استاندار قم خواستار شد

تلاش جدي دستگاه‌هاي براي رفع موانع توسعه خدمات غيرحضوري

قم نيوز : معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري قم با اشاره به برنامه‌هاي دولت براي الكترونيكي كردن خدمات، خواستار تلاش جدي دستگاه هاي استان براي شناسايي و رفع موانع توسعه خدمات غير حضوري شد.
تلاش جدي دستگاه‌هاي براي رفع موانع توسعه خدمات غيرحضوري
تلاش جدي دستگاه‌هاي براي رفع موانع توسعه خدمات غيرحضوري
به گزارش قم نیوز سید صدرالدین موسوی در سومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان قم با موضوع حقوق شهروندی با اشاره به سوابق اقدامات و پیگیری‌های انجام گرفته برای ایجاد و توسعه شبکه دولت الکترونیک اظهار کرد: در این زمینه، بسترها و زیرساخت‌های بسیار مناسبی در دو سطح ملی و استانی آماده شده است.

وی صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها، کاهش ترافیک و ارتقاء سلامت اداری را از مهم ترین فواید ارائه خدمات الکترونیکی در سازمان‌ها برشمرد و افزود: احصاء و اصلاح فرایندها در بستر فناوری اطلاعات، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و رضایتمندی عمومی را به دنبال خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم همچنین راه اندازی میز خدمت در دستگاه‌های دولتی استان را ضروری خواند و گفت: این طرح به عنوان یکی از طرح‌های مهم مورد تأکید در راستای تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی باید مورد توجه دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی با بیان این که مردم شایسته خدمات مطلوب و رضایتبخش هستند، افزود: ارتقاء نظام پاسخگویی شفاف و الکترونیکی در دستگاه‌ها، از سردر گمی ارباب رجوع در ادارات و ایجاد چالش‌های اداری برای آنان جلوگیری خواهد کرد.

موسوی همچنین با اشاره به به برنامه‌های دولت برای الکترونیکی کردن خدمات و پایلوت بودن قم در این زمینه، خواستار تلاش جدی دستگاه‌های استان برای شناسایی و رفع موانع توسعه خدمات غیر حضوری شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcci0qp.2bq408laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما