دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 58469
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هدف دولت در سال 97 است

قم نيوز : رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم گفت: دولت نمی‌خواهد که پروژه عمرانی جدیدی را در سال 97 در کشور شروع کند و هدف دولت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در ایران است.
تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هدف دولت در سال 97 است
به گزارش قم نیوز سید حسن رضوی در قم با اشاره به وضعیت بودجه سال 97 دولت اظهار کرد: بودجه سال آینده دولت انقباضی است، دولت نمی‌خواهد که پروژه عمرانی جدیدی را در سال 97 در کشور شروع کند و هدف دولت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در ایران است.
وی ادامه داد: امیدواریم با پیگیری‌های استاندار قم، میزان مشکلات دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان امسال کاهش پیدا کند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم، مشارکت دادن بخش خصوصی را راهکار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان دانست و تصریح کرد: باید با بانک‌ها در استان قم مذاکره کرد و آن‌ها را در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مشارکت داد.
رضوی با اشاره به میزان تخصیص اعتبارات عمرانی استان قم اظهار کرد: امسال تاکنون 50 درصد اعتبارات عمرانی استان تخصیص یافته است و باید پروژه‌هایی با پیشرفت بیشتر در اولویت تخصیص باشند تا این پروژه‌ها زودتر به بهره برداری برسند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: واگذاری زمین‌های شهرک صنعتی شهاب به صنوف استان قم، مغایرتی با تشویق چاپخانه داران استان به انتقال این شهرک ندارد چرا که شهرک شهاب می‌تواند که به یکی از بهترین‌ شهرک‌های صنعتی کشور تبدیل شود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcb9abs.rhbw0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما