دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 58491
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هسته گزینش آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد

بررسی پرونده گزینش 9500 نفر در استان قم

قم نيوز : رئیس هسته گزینش آموزش و پرورش استان قم گفت: طی یک سال اخیر 9 هزار و 500 پرونده گزینشی در استان با تلاش 65 همکار موظف و 100 همکار پاره وقت مورد بررسی قرار گرفت.
بررسی پرونده گزینش 9500 نفر در استان قم
بررسی پرونده گزینش 9500 نفر در استان قم
به گزارش قم نیوز حسن بقایی ظهر امروز در دیدار گزینش گران استان قم با استاندار که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به عملکرد شورای هم اندیشی گزینش استان قم اظهار کرد: جلسات این شورا به صورت مرتب برگزار می‌شود و در 11 هسته گزینش شورا طی یک سال اخیر 9500 پرونده با تلاش 65 همکار موظف و 100 همکار پاره وقت مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی یک سال اخیر تنها پنج درصد عدم پذیرش در گزینش استان قم داشتیم، همچنین 35 درصد از پذیرش‌های گزینش هم با مراجعه به کتاب سیر صورت گرفت، گزینش‌ها در استان قم براساس فرآیندهای قانونی و بدون توجه جناح‌بندی‌های سیاسی انجام می‌شود.

رئیس هسته گزینش آموزش و پرورش استان قم افزود: عمل کردن به ضوابط مورد تاکید این هسته هسته گزینش است و نیروهای گزینش کار خودشان را با یک یقین عقلانی انجام می‌دهند و این نیروها تجربه کافی را دارند و بر ضوابط و مقررات مسلط هستند.

دبیر شورای هم اندیشی گزینش استان قم در پایان مبنای نیروهای گزینش را کسب رضایت الهی و رضایت مردم دانست و خاطرنشان کرد: این نیروها نمی‌خواهند که دینی از مردم بر گردن آن‌ها باشد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcgqt9n.ak97y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما