چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : 5850
دلبری خبر داد:

تشکیل ستاد فاطميه در شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم به همراه جمعی از مدیران شهرداری در بیت آیت الله وحیدخراسانی حضور یافت و با ایشان دیدار کرد.
تشکیل ستاد فاطميه در شهرداری قم
به گزارش قم نیوز، در این دیدار آیت الله حسین وحیدخراسانی با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم اظهار داشت: شهر قم بدلیل وجود بارگاه ملکوتی و نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) و حوزه علمیه قم و علما و فضلاء و دیگر اهمیت شهر قم که در احادیث و روایات متعدد از جایگاه این شهر یاد می‌شود از سه جهت حائز اهمیت می‌باشد که این مسئله مسوولیت شما مدیران را در ارائه خدمات چند برابر می‌کند.

وی در خصوص توصیف مردم و شهر قم گفت: قمیون و مردم قم حافظ آثار اهل البیت هستند و شهر قم مرکز علم و تشیع بوده و پایگاه جهان اسلام است و عظمت آن بر همگان آشکار است.

این مرجع تقلید در ادامه ضمن اشاره به وجود علما و فضلاء در شهر مقدس قم چه در گذشته و چه در حال حاضر اذعان داشت: حوزه‌ای که در شهر قم وجود دارد در تمام عالم مانند ندارد و اکثر علما و فضلاء نخبه در حوزه علمیه قم هستند.

وی افزود: در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شهادت امام صادق(ع) و شهادت حضرت علی(ع) می‌بایست شهر قم یکپارچه سیاه‌پوش شده و اين ايام به صورت ويژه گرامی داشته شود.

در ادامه شهردار کلان شهر قم ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) به این مرجع عالیقدر از رهنمودهای حکیمانه ایشان قدردانی کرد و گفت: در آستانه و طلیعه سال نو امیدواریم بتوانیم با اقدامات شایسته رضایت خداوند متعال و شهروندان را کسب نماییم که در این راه نیازمند دعای خیر جنابعالی و مساعدت شهروندان هستیم.

دلبری اظهار داشت: نگاه‌ ما در شهرداری از صرف نگاه عمرانی فراتر رفته و سعی کردیم علاوه بر پروژه‌های عمران شهری، هم به مسائل خدماتی و هم مسائل فرهنگی بپردازیم و در همه عرصه‌ها خدمت‌رسانی مردم فهیم قم و زائرین بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) باشیم.

شهردار کلان شهر قم ضمن اشاره به عملکرد شهرداری قم در ماه های گذشته و ایام نوروز گفت: برای اولین بار در قم از مداحان، هیئات مذهبی و شور آفرينان حسینی در ایام محرم توسط شهرداری قم تجلیل شد.

دلبری ضمن اشاره به قرار گرفتن در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اذعان داشت: شهرداری قم نسبت به تشکیل ستاد فاطمیه در این ایام و سیاهپوش نمودن شهر با پارچه‌های مشکی و نصب بنرهای تسلیت اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: سعی کردیم مجموعه اقداماتی که در حال انجام است در شان مردم شریف قم و شهر عش آل محمد بوده و از خداوند متعال می‌خواهیم ما را در انجام کارها موفق دارد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.ieifuqeoysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما