سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 58541
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ گلف استان قم خبر داد

معرفی برترین‌های مینی‌گلف مردان در قم

قم نيوز : رئیس هیأت‌ گلف استان قم از برگزاری مسابقات مینی‌گلف مردان قم و تجلیل از برترین‌های آن پس از سه راند رقابت در 18 زمین مینی‌گلف خبر داد.
معرفی برترین‌های مینی‌گلف مردان در قم
معرفی برترین‌های مینی‌گلف مردان در قم
به گزارش قم نیوز رضا دلاوری امروز اظهار کرد: پیکارهای مینی‌گلف قهرمانی مردان قم در دو گروه حرفه‌ای و مبتدی به میزبانی آکادمی گلف و مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برگزار شد و در آن شاهد استقبال خوبی از ورزشکاران بودیم.

وی ادامه داد: در این مسابقه که همزمان در دو گروه برگزار شد، پس از سه راند بازی در 18 زمین مینی‌گلف برترین‌ها مشخص شدند، در حالی که در بخش بازیکنان حرفه‌ای عنوان قهرمانی به محمد عالی‌پناه رسید و سیدحسام‌الدین هاشمی رتبه دوم را کسب کرد، ضمن اینکه محمدسعید صالحی سوم شد.

رئیس هیأت‌ گلف استان قم سپس به برترین‌های بخش مبتدی این دوره از مسابقات اشاره و عنوان کرد: در این قسمت شهاب دخیلی رتبه نخست را به دست آورد، حامد معصومی نایب‌قهرمان شد و مقام سومی پیکارهای مینی‌گلف مردان قم نصیب جهان بخشی شد.

وی با اشاره به تجلیل از نفرات برتر این پیکارها و همچنین قدردانی از جوان‌ترین بازیکن مسابقات، اظهار کرد: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی زمینه بسیار خوبی را برای رشد و توسعه بیشتر گلف، مینی‌گلف و دیگر رشته‌های زیر مجموعه این هیأت‌ در قم ایجاد کرده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccspqp.2bq408laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما