پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : 5876
اردیبهشت ما انجام می شود؛

برگزاری مراسم پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله فاضل لنکرانی

قم نيوز : قم نیوز: مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی هفت اردیبهشت ماه سال جاری در قم، سایر شهرهای کشور و دیگر کشورهای جهان برگزار خواهد شد.
برگزاری مراسم پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله فاضل لنکرانی
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سیدجواد نورموسوی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار اضافه کرد: این مراسم همزمان با مساجد سراسر کشور و کشورهای جهان بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مراسم با حضور مراجع عظام تقلید و نمایندگان بیوت آنان، علما، اندیشمندان، فضلا و مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم برگزار خواهد شد و حجت الاسلام حسینی خراسانی از استادان حوزه و عضو موثر در جمع آوری موسوعه آیت الله العظمی فاضل سخنران این مراسم است.

نورموسوی با بیان اینکه در این مراسم از مقام علمی، اجتماعی، فرهنگی و دینی آن مرجع تجلیل خواهد شد، اظهار داشت: ستاد برگزاری مراسم کار خود را از سه ماه قبل آغاز کرد و مراسم پنجمین سال با مشارکت نهادهایی مانند مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، دفتر و سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ائمه جمعه و ستاد عالی مساجد همچنین آموزش و پرورش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان ورزش و جوانان و نمایندگی‌های ایران در سراسر دنیا برگزار خواهد شد.

نورموسوی عنوان کرد: تجلیل از مقام علمی آن مرحوم در مدارس علمیه سراسر کشور و با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، اجرای مراسم ختم قرآن کریم با مشارکت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با عنوان تلاوت نور در شب سالگرد و پاسداشت مقام و منزلت ایشان در نماز جمعه سراسر کشور توسط ائمه جمعه از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت بزرگداشت سالگرد آن مرحوم صورت خواهد گرفت.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) از برگزاری برنامه ویژه بزرگداشت توسط روحانیون مستقر در طرح هجرت به عنوان دیگر برنامه‌های ستاد نام برد و اظهار داشت: مراسم بزرگداشت آیت الله فاضل از هفتم اردیبهشت آغاز و تا ۲۶ خرداد ماه (سال روز ارتحال معظم له به تاریخ شمسی) در نقاط مختلف کشور و دیگر کشورهای جهان ادامه دارد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.qnmt23n6-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما