شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 58877
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
فضلای حوزه علمیه عراق:

تروریست‌های داعش اگر ذره ای مردانگی داشتند فرار نمی‌کردند

قم نيوز : رزمندگان عراقی تاکید کردند: پیام ما برای تمام تروریست ها این است که دیر یا زود از تمام شما انتقام می گیریم و یک وجب از خاک مقدس عراق را در اختیار شما نمی گذاریم.
تروریست‌های داعش اگر ذره ای مردانگی داشتند فرار نمی‌کردند
تروریست‌های داعش اگر ذره ای مردانگی داشتند فرار نمی‌کردند
به گزارش قم نیوز گروهی از فضلای حوزه علمیه نجف اشرف وابسته به کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق از منطقه عملیاتی پاکسازی منطقه مطیبیجه در شمال شرق سامرا بازدید کردند.

شیخ یوسف المیاحی مسئول محور سامرا در کمیته ارشاد گفت: اوضاع امنیتی و نظامی مناطق شرق سامرا به برکت حضور نیروهای مشترک عراقی بسیار بهبود یافته است.

وی افزود: ما توانستیم از نیروهای لشکر حضرت عباس(ع) در محور عملیاتی پاکسازی مطیبیجه بازدید کنیم و سلام و توصیه های مرجعیت شیعه را به رزمندگان برسانیم و دلاورمردان لشکر حضرت عباس(ع) نیز در این دیدار به ما تاکید کردند که تروریست های داعش افرادی ترسو و بزدل هستند و اگر ذره ای مردانگی و شجاعت داشتند از میدان فرار نمی کردند و چگونه مرد باشند در حالی که آنها فقط زنان و کودکان را می کشند و بویی از انسانیت و اخلاف نبرده اند و پیام ما برای تمام تروریست ها این است که دیر یا زود از تمام شما انتقام می گیریم و یک وجب از خاک مقدس عراق را در اختیار شما نمی گذاریم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcefv8n.jh8vfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما