چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 58923
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم خبر داد:

افتتاح و بهره‌برداري از 2 فروشگاه همشهري در قم

قم نيوز : مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري قم از بهره‌برداري از دو فروشگاه بزرگ عرضه مايحتاج و ميوه و تره بار با برند همشهري در آينده‌اي نزديك خبر داد.
افتتاح و بهره‌برداري از 2 فروشگاه همشهري در قم
افتتاح و بهره‌برداري از 2 فروشگاه همشهري در قم
مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم خبر داد:
افتتاح و بهره‌برداري از 2 فروشگاه همشهري در قم

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري قم از بهره‌برداري از دو فروشگاه بزرگ عرضه مايحتاج و ميوه و تره بار با برند همشهري در آينده‌اي نزديك خبر داد.
به گزارش قم نیوز عليرضا مظفري با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمينه راه‌اندازي دو فروشگاه همشهري اظهار كرد: به منظور رفاه حال شهروندان و ساکنان پرديسان و سهولت در تأمين مايحتاج آنها، بازار بزرگ همشهري 17 با رويکرد فروش ميوه و تره بار و عرضه مايحتاج عمومي در آستانه بهره‌برداري قرار دارد.
وي با اشاره به بهسازي و اضافه كردن فضاي اين بازار افزود: هزار و 500 متر مربع به فضاي اين فروشگاه براي گسترش عرضه مايحتاج و ارزاق عمومي اضافه شده و اکنون اين فروشگاه با 30 غرفه به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع آماده بهره‌برداري است.
مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم تصريح کرد: در بازار همشهري 17 علاوه بر عرضه ميوه و تره بار با تنوع محصول و رعايت نرخ مصوب؛ مايحتاج ضروري شهروندان پرديسانی خدماتي مانند مجتمع نانوايي، پوشاك، مجتمع گوشت و... عرضه خواهد شد.
مظفري با اشاره به احداث فروشگاه همشهري 6 در بلوار همت در منطقه 6 افزود: اين پروژه در زميني به وسعت هزار و 700 متر مربع و در 13 غرفه به متراژ 500 متر مربع احداث شده و آماده بهره‌برداري است.
وي با اشاره به عرضه مايحتاج و ميوه و تره بار در اين فروشگاه و رويکرد سازمان براي توزيع عادلانه خدمات و امکانات در سطح مناطق هشتگانه گفت: اعتماد مردم به اقدامات شهرداري‌ها بالاترين سرمايه آنها است و بايد در فکر اين باشيم که عمق اين اعتماد را گسترده کرده و اتکا به اعتماد مردم را افزايش دهيم. 
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwy9n.ak97x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما