چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 58925
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز:

نصب کمپلکس بازی و ایمن سازی 8 بوستان منطقه دو

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از نصب کمپلکس بازی و ایمن سازی 8 بوستان منطقه دو خبر داد.
نصب کمپلکس بازی و ایمن سازی 8 بوستان منطقه دو
نصب کمپلکس بازی و ایمن سازی 8 بوستان منطقه دو
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به اجرای پروژه ایمن سازی در بوستان‌های سطح منطقه دو، اظهار کرد: در این راستا 4 مجموعه کمپلکس بازی نصب، 4 زمین بازی ایمن سازی و 750 متر مربع کفپوش با مجموع 320 میلیون تومان در این منطقه انجام می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای نصب ست ورزشی در بوستان‌های صبا، ولایت و عدالت با اعتباری بالغ بر 36 میلیون تومان، گفت: این پروژه در حال حاضر در حال انجام است و امیدواریم با پیگیری صورت گرفته تا پایان دی‌ماه تکمیل شده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.
جوادیان با اشاره به آخرین وضعیت روند عملیات لوله گذاری آب خام در سطح منطقه، بیان داشت: در مجموع 8 هزار و 500 متر لوله گذاری با اعتبار 950 میلیون تومان در بلوار یادگار امام، خیابان مالک اشتر، بلوار نور تکمیل و در بلوار سواران در حال انجام است.
وی همچنین اذعان کرد: با نصب 68 پایه روشنایی عملیات روشنایی در بوستان عدالت در این منطقه نیز تکمیل شده است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه عمده پروژه ایمن‌سازی و استانداردسازی بوستان‌های شهر قم تکمیل شده است، گفت: طی اولویت‌بندی که انجام شده بحث ایمن‌سازی بوستان‌ها در حال انجام است و عمده آن تکمیل شده و سعی داریم تا پایان سال مابقی را نیز تکمیل کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciw3aw.t1avr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما