چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 59215
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم:

پينگ‌پنگ باز قم به اردوي تيم ملي دعوت شد

قم نيوز : رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم گفت: كادر فني تيم ملي از پينگ‌پنگ باز مستعد و آينده‌دار قم براي حضور در اردوي آماده‌سازي تيم ملي براي شركت در مسابقات طرح هوپس آسياي ميانه دعوت كرد.
پينگ‌پنگ باز قم به اردوي تيم ملي دعوت شد
پينگ‌پنگ باز قم به اردوي تيم ملي دعوت شد
به گزارش قم نيوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: با ارسال بخشنامه شماره 96/3431 فدراسیون تنیس روی‌میز در روز اول بهمن ماه، سیدعلی سجادیان یکی از پینگ‌پنگ بازان مستعد و آینده‌دار استان قم به اردوی طرح هوپس آسیای میانه دعوت شد.

وی با بیان اینکه حضور سیدعلی سجادیان در اردوی هوپس آسیای میانه به میزبانی آکادمی تهران یک موفقیت دیگر برای تنیس روی‌میز قم محسوب می‌شود، در ادامه از برگزاری جلسه‌ای بسیار مهم  در هیأت تنیس روی‌میز استان قم  و تغییراتی در برخی بخش‌های این هیأت خبر داد.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم افزود: در پایان این جلسه مهدی اکرامی به عنوان رئیس کمیته داوران و مسابقات هیأت پینگ‌پنگ قم انتخاب شد و از زحمات و تلاش‌های یکی از چهره‌های با سابقه و داوران موفق و بین‌المللی تنیس روی‌میز قم یعنی ولی‌الله دیرباز قدردانی به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین صادق شهیدی مسوولیت ریاست کمیته مربیان هیأت تنیس روی‌میز استان قم را بر عهده گرفت و از زحمات و تلاش‌های ابوالفضل اسدی از این مسوولیت قدردانی شد، ضمن اینکه محمد مصباحی به عنوان مسوول جدید کمیته اجرایی هیأت پینگ‌پنگ قم برگزیده شد تا بالاترین جایگاه بعد از ریاست هیأت را بر عهده بگیرد و نظارت کلی به تمام بخش‌های هیأت داشته باشد.

عموئیان در پایان به برگزاری مسابقات متنوع استانی به عنوان یکی از عوامل رشد و پیشرفت این رشته ورزشی در قم اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه فعالیت باشگاه‌های این رشته در قم بسیار خوب و چشمگیر است و برگزاری هر هفته مسابقات استانی رونق قابل توجهی به توسعه تنیس روی‌میز قم داده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbs5bs.rhb98piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما