چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 59234
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز خبر داد:

بوستانهای فراشهري در مناطق هشتگانه قم احداث می‌شود

قم نيوز : مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم از احداث و راه اندازی بوستانهای فراشهري در مناطق هشتگانه قم خبر داد.
بوستانهای فراشهري در مناطق هشتگانه قم احداث می‌شود
بوستانهای فراشهري در مناطق هشتگانه قم احداث می‌شود
به گزارش قم نیوز پيام جواديان با اشاره به برنامه های این سازمان در راه اندازی و احداث بوستانهای فراشهري در مناطق هشتگانه اظهار کرد: بوستان رضوان در منطقه يك، فاز دو بوستان جوان در منطقه دو، تكميل بوستان ولايت در منطقه سه، بوستان‌های خضر و زائر و نبي در منطقه چهار و بوستان كوهستاني كوهسار منطقه پنج از مهم‌ترین اين پارک‌ها است.

وی با تاكيد بر اينكه با اجراي اين طرح ها سرانه تفرجگاهي شهر افزايش می یابد عنوان كرد: حذف آبياري تانكري يكي از اقدامات مهم در فعالیت‌های فضاي سبز شهر قم بوده كه می‌توان گفت از جمله پروژه‌های مهم در مسير اجراي سیاست‌های اقتصاد مقاومتي است.

وي با بیان اینکه ۳۰ پروژه با اعتبار تأمین شده از سوي شهرداري مركز، ۱۵ پروژه از اعتبارات سازمان پارک‌ها و فضاي سبز و ۱۲۰ پروژه با بودجه مناطق هم اكنون در حال اجرا است گفت: در مناطق براساس اولویت‌ها پروژه‌های مختلف ديگري نيز در نظر گرفته شده است.

جواديان با بيان اينكه در سال جاري پروژه توسعه درختان حاشيه معابر با اعتبار ۷ ميليارد تومان، در مناطق شهری در حال اجرا است افزود: بخشي از پروژه استفاده از نیروگاه‌های خورشيدي در معابر شهري در سال جاري اجرا شده و اعتبار سال آينده نيز در نظر گرفته شده است.

به گفته وي، توسعه درختان در كمربند سبز شهر قم از جمله در محدوده سايت نخاله پرديسان و سايت البرز با اعتبار ۲.۵ ميليارد توماني در حال تكميل است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc0iqp.2bqo18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما