پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 59282
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز اعلام کرد:

تکمیل پروژه توسعه فضای سبز معابر شهری قم تا پایان سال

قم نيوز : مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قم گفت: به دليل اثرات مثبت فضای سبز در حاشیه معابر و رفیوژ خیابان‌ها در تلاشيم تا پايان سال ۹۷ هيچ يك از معابر اصلي و نيمه اصلي شهر بدون درختكاري نباشد.
تکمیل پروژه توسعه فضای سبز معابر شهری قم تا پایان سال
تکمیل پروژه توسعه فضای سبز معابر شهری قم تا پایان سال
به گزارش قم نیوز پيام جواديان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم در راستای توسعه باغچه‌های معابر و توسعه فضای سبز در رفيوژهاي حاشيه معابر شهر اظهار داشت: درختكاري در قالب باغچه‌های حاشيه معابر اصلي و فرعي شهر را سبز می‌کند و به شهر نشاط و طراوت می‌بخشد.
مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قم با بيان اينكه باغچه سازي در حاشيه معابر به ويژه مناطق پرتراكم كار سختي است افزود: با اين وجود به دليل اثرات مثبت اين فضاها در روحيه شهروندان در تلاشيم تا پايان سال ۹۷ هيچ يك از معابر اصلي و نيمه اصلي شهر بدون درختكاري نباشد.
وي توسعه فضاي سبز داخل کوچه‌ها و محلات را از ديگر طرح‌های سازمان برشمرد و تصريح كرد: در اجرای اين طرح می‌توانیم از مشاركت شهروندان در محلات براي حفظ و نگهداري از فضاي سبز استفاده كنيم كه اين موضوع نيازمند فرهنگسازي نيز هست.
جواديان همچنين بر لزوم تغيير سيستم آبياري از تانكر به آبياري قطره اي و آب خام تاكيد كرد و گفت: همه تلاش سازمان و ادارات فضاي سبز مناطق بايد بر حذف سيستم آبياري با تانكر تا پايان سال ۹۷ متمركز باشد، آبياري با تانكر اتلاف انرژي و هزينه زيادي به همراه دارد كه براي افزايش كيفيت آبياري فضاي سبز و كاهش هزینه‌ها اين موضوع بايد در اولويت اقدامات باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf00dt.w6d1cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما