جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 59315
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم مطرح کرد

محوریت بخش گردشگری در بحث توسعه استان قم

قم نيوز : معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: ریل گذاری توسعه استان براساس توسعه بخش گردشگری است و به این موضوع در سند آمایش استان قم تاکید شد.
محوریت بخش گردشگری در بحث توسعه استان قم
محوریت بخش گردشگری در بحث توسعه استان قم
به گزارش قم نیوز یونس عالی پور امروز با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری مذهبی اظهار کرد: در برنامه پنجم توسعه بودجه ای برای تقویت بخش گردشگری مذهبی در کشور اختصاص پیدا کرد، در چند سال اخیر بخشی از این بودجه برای استان قم جذب شد و در برنامه ششم توسعه هم اختصاص بودجه ای برای تقویت بخش گردشگری مذهبی در ایران پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: ایجاد معاونت امور زائرین در استانداری قم نشان از اهمیت موضوع گردشگری مذهبی در این استان دارد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: بیشتر از آنکه در بخش گردشگری به بودجه نیاز داشته باشیم، به هم راستا بودن حرکت دستگاه‌های مختلف در این بخش نیاز داریم، ریل گذاری توسعه استان قم براساس توسعه بخش گردشگری است و به این موضوع در سند آمایش استان تاکید شد.

عالی پور گردشگری مذهبی را یکی از انواع گردشگری در استان قم دانست و تصریح کرد: امکان پرداختن به توریسم سلامت در استان با فراهم کردن فضای بیمارستانی مناسب و هتلینگ وجود دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید 60 درصد از بودجه استان قم به بخش گردشگری و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای این بخش در حوزه‌های مختلف اختصاص پیدا کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccp1qp.2bqos8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما