شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۱
کد مطلب : 59334
منبع : خبرگزاری فارس
به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب

مسابقه عكاسي دوربين 22 برگزار مي‌شود

قم نيوز : معاون پرورشي و فرهنگي اداره‌كل آموزش و پرورش استان قم گفت: مسابقه عكاسي با عنوان دوربين 22 در قالب راهپيمايي 22 بهمن برگزار مي‌شود و پس از داوری به 22 نفر از منتخبان جوايزي اهدا خواهد شد.
مسابقه عكاسي دوربين 22 برگزار مي‌شود
مسابقه عكاسي دوربين 22 برگزار مي‌شود
به گزارش قم نيوز ناصر حمزه‌ای امروز با اشاره به برنامه‌های ویژه دهه فجر اظهار کرد: مسابقه عکاسی از راهپیمایی 22 بهمن با عنوان دوربین 22 برگزار می‌شود و پس از داوری به 22 نفر از منتخبان جوایزی اهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه فرهنگی دانش‌آموزی در میدان شهدا با اجرای سرود گروه پیشتازان از دیگر برنامه‌های ویژه دهه فجر است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم اعزام مربیان و دانش‌آموزان پیشتازان، سایر تشکل‌ها و دانش‌‌آموزان به موزه عبرت تهران و اجرای طرح گردشگری اتوبوس انقلاب را از دیگر برنامه‌های ویژه دهه فجر ذکر کرد.

وی از برپایی نمایشگاهی با عنوان مدرسه انقلاب اسلامی از 10 تا 22 بهمن امسال خبر داد و افزود: این نمایشگاه کارنامه سیاه رژیم پهلوی و دستاوردهای انقلاب اسلامی و آشنایی با راه، هدف و آرمان‌های امام خمینی(ره) و زندگی رهبر معظم انقلاب را شامل می‌‌شود.

حمزه‌ای تصریح کرد: نشست‌های دانش‌آموزی با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی با همکاری واحد فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) در سالن اردوهای حرم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقه آدمک‌سازی و غرفه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن از دیگر امور ویژه این ایام محسوب می‌‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم یادآور شد: از دیگر برنامه‌های دهه فجر می‌توان به آذین‌بندی درون و بیرون مدرسه، برگزاری جشن انقلاب با برنامه‌های تبیینی، حماسی و با نشاط در تمام مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب، تقدیر از دانش‌آموزان علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری و دعوت از پیشکسوتان انقلابی برای بیان خاطرات اشاره کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdos0k.yt0ns6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما