شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 59368
منبع : خبرگزاری فارس
در ليگ برتر واليبال نشسته رقم خورد

انتقام واليباليست‌هاي معلول قم از نفت آبادان

قم نيوز : واليباليست‌هاي معلول قم در دور برگشت مسابقات فصل جاري ليگ برتر واليبال نشسته مردان باشگاه‌هاي كشور از پالايش نفت آبادان انتقام گرفتند.
انتقام واليباليست‌هاي معلول قم از نفت آبادان
انتقام واليباليست‌هاي معلول قم از نفت آبادان
به گزارش قم نیوز دیدارهای دور برگشت از فصل 1396 لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه‌های کشور در حالی آغاز شد که هشت تیم بار دیگر رقابت خود را برای کسب مقام قهرمانی و رسیدن به سهمیه جام باشگاه‌های آسیا در سال 2018 از سر گرفتند.

یکی از تیم‌های تازه وارد به جمع تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال نشسته مردان ایران، تیم هیأت جانبازان و معلولین استان قم است که امسال متشکل از چهره‌های دارای سابقه حضور در پارالمپیک، جام بین‌قاره‌ای، قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و چندین میدان برون‌مرزی دیگر در این لیگ حضور یافته است.

تیم والیبال نشسته هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم که در نخستین مسابقه خود از مسابقات این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه سه بر صفر در بازی خانگی به میزبانی سالن شهید علم‌الهدی مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد قم به تیم پالایش نفت آبادان باخته بود، در دیدار برگشت از این تیم انتقام گرفت.

مردان والیبالیست معلول قم در جدال با پالایش نفت آبادان به برتری قاطع سه بر صفر دست یافتند، دیداری که ست نخست آن با حساب 25 بر 23 به نفع نماینده قم تمام شد، در ست دوم نیز والیبالیست‌های معلول قم با حساب 25 بر 22 از سد حریف گذشتند و در ست سوم کار گره خورد.

در سومین ست این دیدار تیم والیبال نشسته پالایش نفت آبادان برای جبران نتیجه شروع بهتری نسبت به نماینده قم داشت و حتی با حساب 21 بر 9 از تیم هیأت جانبازان و معلولین قم پیش افتاد اما در اتفاقی شگفت‌انگیز تیم هیأت قم نتیجه را جبران کرد و 32 بر 30 از سد حریف عبور کرد تا سه امتیاز کامل از این دیدار بگیرد و ضمن جبران باخت بازی نیم‌فصل نخست به بازگشت به رده‌های بالای جدول امیدوارتر شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaaenm.49noi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما