يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 59400
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای شهر قم تاکید کرد

لزوم حمایت از توسعه مراکز اقامتی در شهر قم

تخفیف سرمایه‌گذاری در هتل‌سازی نباید مشمول واحدهای تجاری شود
قم نيوز : عضو شورای شهر قم بر لزوم حمایت از توسعه مراکز اقامتی در شهر قم تاکید کرد.
لزوم حمایت از توسعه مراکز اقامتی در شهر قم/تخفیف سرمایه‌گذاری در هتل‌سازی نباید مشمول واحدهای تجاری شود
لزوم حمایت از توسعه مراکز اقامتی در شهر قم/تخفیف سرمایه‌گذاری در هتل‌سازی نباید مشمول واحدهای تجاری شود
به گزارش قم نیوز زین‌العابدین قراچورلو در سی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر قم که شنبه شب به صورت فوق‌العاده به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه پروژه هتل برنامه‌ریزی شده برای احداث در پردیسان شامل بخش تجاری نیز هست اظهار کرد: نظر من بر این است که بخش اقامتی باید شامل تخفیف کامل شود اما بخش تجاری که بیشتر طبقات را تشکیل می‌دهد را نباید بیش از حد معمول تخفیف بدهیم.

وی با تاکید بر اینکه به خودی خود قیمت منطقه‌ای محل احداث پروژه پایین است افزود: ما باید حامی توسعه مراکز اقامتی در شهر باشیم اما این دلیل نمی‌شود که بخش تجاری نیز شامل تخفیفات شود.

عضو شورای شهر قم با بیان اینکه اگر این تخفیفات ویژه به این پروژه داده شود باید برای بقیه مردم نیز همین شرایط را فراهم کنیم تصریح کرد: این رویه اگر انجام شود ممکن است تصور شود که رانتی به وجود آمده؛ اگر ما می‌خواهیم تخفیف ویژه‌ای اعمال کنیم باید برای همه مردم باشد نه اینکه فقط برای این پروژه خاص باشد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به لایحه حمایتی از یکی از خانواده‌های معلولان گفت: باید برای کاهش مشکلات برخی از مردم که توان کمتری دارند اهرم‌های تشویقی را تعریف کنیم.

قراچورلو با بیان اینکه قبلا برای خانواده‌هایی که دارای بچه‌های چندقلو بودند اهرم‌های تشویقی تعریف شده است افزود: امروز در جامعه کسانی را داریم که معلولینی را در خانواده دارند و باید بستری فراهم کنیم که حمایت از تمام این خانواده‌ها صورت گیرد نه اینکه موردی حمایت صورت گیرد و این مساله در قبال ارائه مستندات مورد حمایت قرار گیرد و باید مساله حمایت از خانواده معلولان را ضابطه مند شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchvknm.23nwvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما