دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : 59451
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

رقابت پينگ‌پنگ باز قم براي كسب سهميه مسابقات آسيايي

قم نيوز : رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم از رقابت يكي از چهره‌هاي آينده‌دار پينگ‌پنگ قم در پيكارهاي انتخابي تيم ملي براي كسب سهميه مسابقات آسيايي خبر داد.
رقابت پينگ‌پنگ باز قم براي كسب سهميه مسابقات آسيايي
رقابت پينگ‌پنگ باز قم براي كسب سهميه مسابقات آسيايي

رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد
رقابت پينگ‌پنگ باز قم براي كسب سهميه مسابقات آسيايي
رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم از رقابت يكي از چهره‌هاي آينده‌دار پينگ‌پنگ قم در پيكارهاي انتخابي تيم ملي براي كسب سهميه مسابقات آسيايي خبر داد.

به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه تنیس روی‌میز کشورمان با حضور چهره‌های شاخص این رشته از هشت استان برگزار می‌شود و خوشبختانه قم نیز بین این استان‌ها دارای نماینده است.

وی با بیان اینکه 20 نوجوان و جوان برتر تنیس روی‌میز کشور برای کسب سهمیه اعزام به رقابت‌های آسیایی 2018 با یکدیگر رقابت می‌کنند، افزود: در این بین استان‌های تهران، البرز، مازندران و مرکزی دارای بیشترین نفرات هستند و از قم نیز یکی از چهره‌های شاخص اعزام می‌شود.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم ابراز کرد: 10 پینگ‌پنگ باز رده سنی نوجوان و 10 ورزشکار رده سنی جوانان برای حضور در مسابقات انتخابی به منظور اعزام به مسابقات آسیایی دعوت شده‌اند و این نفرات طبق آیین نامه انتخاب تیم‌های ملی و پس از معرفی نفرات توسط مدیر تیم‌های ملی و تایید فدراسیون به رقابت می‌‌پردازند.

وی با بیان اینکه از 31 استان کشور تنها هشت استان دارای نماینده در این دوره از مسابقات هستند، عنوان کرد: تیم‌های تهران، البرز، مازندران و مرکزی به ترتیب با بیش از یک نماینده و لرستان، قم، آذربایجان غربی و خوزستان با یک نماینده در این مسابقات حضور خواهند یافت

عموئیان یاد آور شد: مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان و جوانان پسر و دختر آسیا در تیر ماه سال ۱۳۹۷ به میزبانی مالزی یا هند برگزار می‌شود و این برای نخستین‌بار است که چهار ماه قبل از اعزام، پیکارهای انتخابی تیم‌ ملی برگزار می‌شود تا فرصت کافی برای آماده‌سازی در اختیار مربیان تیم ملی قرار بگیرد.

وی در پایان اظهار کرد: پوریا وفایی تنها نماینده قم در انتخابی تیم ملی تنیس روی‌میز رده سنی نوجوانان پسر کشور است که از 22 تا 25 اسفند ماه با حریفان خود برای به دست آوردن نخستین سهمیه آسیایی پینگ‌پنگ قم در سال آینده به رقابت خواهد پرداخت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdfo0k.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما