دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 59471
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران قم خبر داد

اختصاص یک میلیارد تومان بن‌کتاب به نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین

قم نيوز : مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران قم با بیان اینکه حدود ۴۵۰ غرفه در نمایشگاه کتاب دین حضور دارند گفت: برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین، یک میلیارد تومان بن ‌کتاب پیش‌بینی شده است که به استادان، پژوهشگران، طلاب و دانشجویان تعلق می‌گیرد.
اختصاص یک میلیارد تومان بن‌کتاب به نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین
اختصاص یک میلیارد تومان بن‌کتاب به نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران قم خبر داد
اختصاص یک میلیارد تومان بن‌کتاب به نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین
مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران قم با بیان اینکه حدود ۴۵۰ غرفه در نمایشگاه کتاب دین حضور دارند گفت: برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین، یک میلیارد تومان بن ‌کتاب پیش‌بینی شده است که به استادان، پژوهشگران، طلاب و دانشجویان تعلق می‌گیرد.

به گزارش قم نیوز سید محمود حسینی در نشست خبری چهارمین جشنواره فیلم فجر، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم که پیش از ظهر امروز در ساختمان اداره‌کل ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد اظهار کرد: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین در روز ۲۵ بهمن ماه جاری افتتاح می‌شود و تا روز ۵ اسفند نیز ادامه دارد.

وی افزود: باتوجه به ظرفیت‌ استان قم و حضور ناشران دینی در این استان، نمایشگاه کتاب دین نیز در استان قم برگزار می‌شود؛ همچنین با کمک‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه دائمی این نمایشگاه نیز راه‌اندازی شده است تا این نمایشگاه به صورت سالانه برگزار شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران قم خاطرنشان کرد: در این دوره از نمایشگاه ناشرانی از کشور‌های لبنان، عراق و سوریه حضور دارند، همچنین کتاب‌های ناشران کشورهای مصر، تونس و عربستان نیز در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه 185 ناشر و 78 نمایندگی داخلی و خارجی حضور دارند؛ همچنین بیش از ۴۵ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه می‌شود که حدود ۲۰ هزار عنوان، از کتاب‌های ناشران خارجی است.

حسینی گفت: کتاب‌هایی که در نمایشگاه کتاب دین عرضه می‌شود، کتاب‌های منتشر شده از سال ۲۰۱۲ به بعد است و کتاب‌هایی که بیش از پنج سال از انتشار آن‌ها گذشته، در این نمایشگاه عرضه نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در ایام نمایگاه برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود تصریح کرد: در ایام نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است که در هر روز حداقل دو نشست تخصصی و یا رونمایی از کتاب با حضور فرهیختگان و استادان برگزار شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران قم با بیان اینکه حدود ۴۵۰ غرفه در نمایشگاه حضور دارند گفت: برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین، یک میلیارد تومان بن ‌کتاب پیش‌بینی شده است که به استادان، پژوهشگران، طلاب و دانشجویان تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfyjdt.w6d1eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما