دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 59484
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت ورزش های رزمی قم به مهر خبر داد

برخورد شدید با اعزام‌های ورزشی بین المللی بدون مجوز در قم

قم نيوز : رئیس هیئت ورزش های رزمی قم تاکید کرد با اعزام‌های ورزشی بین المللی غیر مجاز و بدون مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش به شدت برخورد می‌شود.
برخورد شدید با اعزام‌های ورزشی بین المللی بدون مجوز در قم
برخورد شدید با اعزام‌های ورزشی بین المللی بدون مجوز در قم
به گزارش قم نیوز جواد محمد زاده اظهار داشت: تیم‌های موی تای پسران و دختران قم اوایل اسفند در مسابقات انتخابی تیم ملی در کرمان مسابقه می‌دهند و با توجه به اردوی آماده سازی تیم‌های پسران و دختران قم در ماه‌ها و هفته‌های اخیر به کسب موفقیت قم در این رویداد مهم رزمی کشور امیدواریم.

وی افزود: موی تای با وجود این که یک سبک شناخته شده بین المللی و حتی نگین رشته‌های فدراسیون ورزش‌های رزمی است و  حتی در مسابقات داخل سالن آسیا هم حضوری فعال دارد اما در قم در انزوا قرار داشته. با این حال، احیای موی تای در ماه‌های اخیر در قم سبب شده حالا قم در این رشته مدعی کسب مدال باشد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: این مسابقات، مهم‌ترین رویداد ورزشی رزمی قم تا پایان سال خواهد بود البته برگزاری یکی دو دوره مسابقات رزمی استانی و سبکی در دستور کار است و همچنین قصد داریم مراسم تجلیل از دختران رزمی کار مدال آور قم در آینده نزدیک را برگزار کنیم.

محمد زاده بیان داشت: هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از این نظر که سبک‌های مختلف رزمی را در خود جای داده است هیئتی پر کار است و مسئولیت سنگینی بابت پشتیبانی از فعالیت سبک‌های مختلف بر دوش ما نهاده شده و تلاش کرده‌ایم نیاز سبک‌های مختلف که زیر نظر هیئت ورزش‌های رزمی فعالیت می‌کنند پاسخ داده شود.

وی با اشاره به موضوع اعزام‌های غیر مجاز به خارج از کشور عنوان کرد: متاسفانه این موضوع بارها در سطح کشور اتفاق افتاده و حتی در قم هم شاهد این بوده‌ایم که برخی ورزشکاران را بدون مجوز هیئت ورزش‌های رزمی استان قم، فدراسیون ورزش‌های رزمی و شورای برون مرزی وزارت ورزش با دریافت هزینه از آن‌ها به مسابقاتی خارج از کشور اعزام کرده‌اند که اعتباری هم نداشته است.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: با موارد اعزام‌های غیر مجاز به شدت برخورد می‌کنیم و شورای برون مرزی نیز اخیراً در مورد این موضوع هشدار جدی داده است و ورزشکاران و خانواده‌ها آگاه باشند که تمامی اعزام‌ها به خصوص به کشورهای همسایه و نزدیک باید از طریق مجاری قانونی صورت گیرد و مراقب سودجویی‌ها باشند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjxxei.uqehozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما