چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : 59552
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز خبر داد

اختصاص 40 میلیارد تومان برای توسعه فضای سبز مناطق کم‌برخوردار

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از تخصیص 40 میلیارد تومانی برای توسعه فضای سبز مناطق کم برخوردار شهر خبر داد.
اختصاص 40 میلیارد تومان برای توسعه فضای سبز مناطق کم‌برخوردار
اختصاص 40 میلیارد تومان برای توسعه فضای سبز مناطق کم‌برخوردار
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به تخصیص 40 میلیارد تومان برای توسعه فضای سبز مناطق کم برخوردار شهر گفت: این اعتبار برای تملک فضاهای درون شهر که از فضای سبز کمتری برخوردار هستند و سرانه پایینی دارند تخصیص داده شده تا سرانه پارک و فضای سبز در بافت محلات و مرکز شهر ارتقا یابد.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه برای توسعه باغچه‌ها نیز اعتبار 7 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است افزود: این اعتبار برای ایجاد 90 هزار مترمربع باغچه طولی در حاشیه خیابان‌ها در نظر گرفته شده است که براساس پیش بینی‌ها 80 هزار مترمربع آن در سال جاری تکمیل می‌شود.
وی با بیان اینکه در راستای صرفه جویی مصرف آب با توجه به اقلیم قم 4.5 میلیون مترمکعب پساب تصفیه جامع به شهرداری اختصاص داده شده است گفت: همچنین تصفیه خانه ثانویه هم در مجاورت تصفیه خانه آب و فاضلاب در حال ساخت است تا با استفاده از این پساب، فضای سبز ماندگار داشته باشیم.
جوادیان با بیان اینکه در مدیریت آب با توجه به اینکه بسیاری از مناطق شهر خط انتقال و شبکه توزیع مشکل داشت با تخصیص 12 میلیارد تومان 60 درصد پروژه شبکه انتقال آب خام و آبیاری قطره ای اجرا شده است خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان سال هشت درصد مصرف آب فضای سبز مدیریت و صرفه جویی شود که این سیاست سالیانه دنبال می‌شود.
 انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf0tdt.w6d1tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما