چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : 59590
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته پاياني صورت مي‌گيرد

جنگ پيام، هما و صباي قم براي قهرماني ليگ فوتبال نوجوانان

قم نيوز : صباي قم، هما و پيام به عنوان سه گزينه اصلي قهرماني در هفته پاياني رقابت‌هاي ليگ فوتبال نوجوانان زير 15 سال براي فتح جام به ميدان مي‌روند.
جنگ پيام، هما و صباي قم براي قهرماني ليگ فوتبال نوجوانان
جنگ پيام، هما و صباي قم براي قهرماني ليگ فوتبال نوجوانان
به گزارش قم نیوز کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌ فوتبال استان قم دیدارهای هفته نهم و پایانی مسابقات فصل 1396 لیگ فوتبال نوجوانان زیر 15 سال باشگاه‌ها را برای برگزاری در روز جمعه سیزدهم بهمن ماه برنامه‌ریزی کرده و هشت تیم در چهار مسابقه حساس و تعیین کننده به میدان می‌روند.

این در حالی است که مسابقات این دوره لیگ فوتبال نوجوانان قم با عنوان یادواره مقام شامخ شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز با حضور 9 تیم برگزار می‌شود و با توجه به اینکه هر هفته یک تیم استراحت می‌کند، این هفته قرعه استراحت به نام فوتبالیست‌های شاهین افتاده است، ضمن اینکه دو بازی بین پیام با سیاه‌جامگان و هما با صبا به دلیل حساسیت بالا و تاثیر نتیجه آنها در تعیین قهرمان در دو ورزشگاه برگزار خواهد شد.

روز جمعه سیزدهم بهمن ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم، حساس‌ترین بازی را تیم‌های هما و صبای قم از ساعت 9:45 دقیقه برگزار می‌کنند، در حالی که صبا با کسب 18 امتیاز و برابر با تیم صدرنشین پیام تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان دوم ایستاده و منتظر لغزش تیم صدرنشین پیام برای کسب مقام قهرمانی است.

از سوی دیگر فوتبالیست‌های تیم هما که با کسب 16 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند، با توجه به فاصله دو امتیازی خود با تیم‌های اول و دوم جدول یعنی پیام و صبا، ابتدا باید صبا را شکست دهند و سپس منتظر شکست پیام برابر تیم نوجوانان سیاه‌جامگان باشند.

دومین بازی هفته پایانی لیگ را تیم‌های وحدت و سفید زاگرس از ساعت 11:15 دقیقه برگزار می‌کنند، ضمن اینکه عقاب و سهیل از ساعت 13 رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند، اما دیدار حساس تیم‌های صدرنشین پیام و سیاه‌جامگان همزمان با بازی صبا و هما از ساعت 9:45 دقیقه در ورزشگاه شهید حیدریان به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdchvmnm.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما