دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 5961
حاج ابراهیمی خبر داد:

اعزام 500 نفر از دانشگاهیان قم به حج عمره

قم نيوز : قم نیوز: مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم از اعزام 500 نفر از دانشگاهیان این استان به حج عمره خبر داد.
اعزام 500 نفر از دانشگاهیان قم به حج عمره
به گزارش قم نیوز، محمدتقی حاج‌ابراهیمی با بیان اینکه چهار کاروان دانشگاهیان در قالب ۵۰۰ نفر به حج عمره اعزام می‌شوند، اظهار کرد: پنج هزار و ۳۲ نفر برای تشرف به حج عمره ثبت‌نام کردند که از این تعداد با قید قرعه ۵۰۰ نفر اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: کاروان استادان ۲۷ اسفند تا ۱۱ اردیبهشت سال جاری، کاروان گروه نخست متاهلین سیزدهم اردیبهشت و کاروان گروه دوم متاهلین اول خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم ادامه داد: بیست و یکم فروردین کارگاه آموزشی برای دانشجویان پسر در راستای توجیه و ارائه برنامه برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: پایگاه اطلاع‌رسانی عمره و عتبات یک دوره آموزش مجازی را طراحی کرده که داوطلبان عمره و عتبات با مراجعه به این پایگاه اطلاعات مورد نیاز را به صورت غیرحضوری دریافت می‌کنند.

حاج‌ابراهیمی با اشاره به برگزاری دوره‌های اجباری گفت: اطلاعاتی در زمینه تاریخ مراجعه، واکسیناسیون، وسایل مورد نیاز و زمان پرواز در این دوره‌ها به شکل کامل اطلاع‌رسانی می‌شود و مناسک و احکام و موارد مانند آن توسط روحانی کاروان در قالب سه جلسه برای افراد توضیح داده می‌شود.

وی عنوان داشت: ستاد آموزشی به افراد اعزام شونده بسته‌های آموزشی در قالب سی دی و جزوه به منظور اطلاع‌رسانی ارائه می‌دهد.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم یادآور شد: بسته‌های فرهنگی متشکل از نقشه، ادعیه دعای سمات، چادر، سجاده و قرآن به اعزام‌شوندگان حج ارائه می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.eqpa2bqosla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما