چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : 20302
مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم:

همایش توجیهی کاروان دانشگاهیان حج عمره متاهلان در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نيوز: مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم از برگزاری همایش توجیهی کاروان حج عمره متاهلان در 19 اسفند امسال خبر داد.
همایش توجیهی کاروان دانشگاهیان حج عمره متاهلان در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نيوز، محمدتقی حاج ابراهیمی با اشاره به برگزاری همایش توجیهی کاروان متاهلان در قم اظهار کرد: در این دوره حدود ۱۵۰ نفر از اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان متاهل دو نفره و سه نفره حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه روحانی، معینه و مدیر و معاون کاروان حضور دارند و توضیحات اجرایی و فقهی لازم را به شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهند و تعدادی کتب و نرم‌افزار نیز برای این افراد ارسال شده است.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم یادآور شد: همایش توجیهی کاروان مجردان ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود تا نزدیک‌تر به زمان اعزام آنها باشد.

وی با بیان اینکه مدت زمان اعزام به حج عمره به ۱۰ روز کاهش پیدا کرده است گفت: این امر بر اساس ساختاری است که عربستان برنامه‌ریزی و ابلاغ کرده و حج و زیارت نیز بر همین اساس مدت اعزام را کاهش داده تا تعداد افراد بیشتری اعزام شوند.

حاج‌ابراهیمی با بیان اینک تاکنون بالغ بر ۱۷ کاروان به عتبات اعزام شدند گفت: با توجه به اینکه استقبال در استان قم چشمگیر بوده، سهمیه استان‌های دیگر نیز جذب شده است.

وی عنوان داشت: پیگیری‌های لازم به‌طور جدی صورت می‌گیرد تا شبکه‌ و ارتباطات بین کاروان و عوامل اجرایی، ‌مدیر، معاون و ستاد مرکزی به عنوان تامین کننده محتوای فکری با فرد عمره‌گزار حفظ شود.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم یادآور شد: نشریات دیجیتال در فضای مجازی، سایت‌های مختلف و نشریات چاپی مانند زمزم و کتب خاص به صورت ماهیانه در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد و مسابقات و نشست‌های مختلف نیز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ همایش توجیهی کاروان متاهلان روز دوشنبه ۱۹ اسفند از ساعت ۱۳ تا ۱۶ در تالار غدیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، واقع در خیابان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgxw9x.ak9zz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما