پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : 59610
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تیراندازی استان قم خبر داد

رقابت 6 تيرانداز قم براي قهرماني تپانچه ايران

قم نيوز : دبير هیأت‌ تيراندازي استان قم گفت: 6 تيرانداز قم در پيكارهاي تيراندازي با تپانچه بادي قهرماني كشور براي كسب عناوين برتر با حريفان خود پيكار مي‌كنند.
رقابت 6 تيرانداز قم براي قهرماني تپانچه ايران
رقابت 6 تيرانداز قم براي قهرماني تپانچه ايران
به گزارش قم نیوز محمدجواد متقیان‌نژاد امروز اظهار کرد: مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور با شرکت تیراندازان استان‌های سراسر کشور همزمان با آغاز دهه مبارک فجر از امروز به میزبانی تهران برگزار می‌شود و 6 تیرانداز قم نیز با حریفان خود مسابقه می‌دهند.

وی اضافه کرد: این رقابت‌ها تا عصر روز جمعه سیزدهم بهمن ماه ادامه می‌یابد و تیراندازان شرکت کننده در این دوره از مسابقات در رده سنی بزرگسالان رشته تپانچه هر دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی با یکدیگر پیکار خواهند کرد.

دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم اضافه کرد: ادامه این مسابقات با برگزاری رشته تفنگ بادی آقایان و بانوان در روزهای 26 و 27 ماه جاری برنامه‌ریزی شده است و فینال این دوره از رقابت‌ها نیز با برگزاری مراسم اهدای مدال و کاپ به نفرات برتر هر دو رشته برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به 6 تیرانداز اعزامی استان قم به این دوره از پیکارها، بیان کرد: در مسابقات تپانچه بادی تیراندازی بانوان قهرمانی کشور خانم‌ها خدیجه هاشمی، مهدیه کشکولی و زهرا زارعی به نمایندگی از هیأت‌ قم برای کسب عناوین برتر با تیراندازان سایر استان‌ها رقابت می‌کنند.

متقیان‌نژاد عنوان کرد: همچنین هادی باقری، محمود جعفرغفار و سیدیاسر سیدحسینی در ترکیب تیم مردان هیأت‌ تیراندازی استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در رشته تپانچه بادی رده سنی بزرگسالان اعزام شده‌اند و از امروز رقابت‌ خود را در این دوره از مسابقات آغاز خواهند کرد.

وی در ادامه به اعزام تیراندازان قم به رقابت‌های آزاد جایزه بزرگ تیراندازی کشور اشاره و بیان کرد: این دوره از مسابقات به مناسبت تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا به شکل آزاد در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دهه دوم اسفند ماه به میزبانی هیأت‌ تیراندازی استان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcawinm.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما