پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 59611
منبع : خبرگزاری فارس
20 تا 27 بهمن امسال صورت مي‌گيرد

ثبت‌نام مبلغان اعزامي ايام فاطميه در سامانه سمتا

قم نيوز : مديركل امور تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم از ثبت‌نام مبلغان اعزامي ايام فاطميه در سامانه سمتا از20 تا 27 بهمن امسال خبر داد.
ثبت‌نام مبلغان اعزامي ايام فاطميه در سامانه سمتا
ثبت‌نام مبلغان اعزامي ايام فاطميه در سامانه سمتا
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام یحیی کمال امروز ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه به همه محبان اهل بیت(ع) اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی یکی از رسالت‌های خود را ترویج و تعمیق باورهای دینی و مقابله با آسیب‌ها و پاسخگویی به شبهات می‌داند که برنامه‌ریزی در این عرصه برای اعزام ایام فاطمه صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: دو نوع اعزام برنامه‌ریزی شده که بخشی اعزام عمومی است که در قالب اعزام فردی و گروهی به سراسر کشور انجام می‌شود و بخشی دیگر شامل اعزام تخصصی با موضوع سبک زندگی فاطمی است.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه ثبت‌نام اعزام مبلغان ویژه ایام فاطمیه از 20 تا 27 بهمن امسال آغاز می‌شود گفت: مبلغان درخواست اعزام خود را در سامانه سمتا ثبت می‌کنند و بر اساس برنامه‌ریزی که تاکنون صورت گرفته از 28 بهمن تا دوم اسفند به مدت پنج روز تبلیغی در مناطق تبلیغی حضور پیدا می‌کنند.

وی برگزاری چهار نشست تخصصی فاطمی برای ارتقاء سطح دانش و آگاهی مبلغان نسبت به مکتب اهل بیت(ع) را از دیگر برنامه‌ها  ذکر کرد و افزود: در این نشست‌ها به بررسی ابعاد شکل‌گیری شخصیت و الگوی حضرت زهرا(س)، حیات سیاسی و اجتماعی حضرت زهرا(س)، بررسی و پاسخ به شبهات پیرامون حضرت زهرا(س) و جایگاه فضائل حضرت زهرا(س) در فریقین و اهل سنت پرداخته شد.

کمال عنوان کرد: این نشست‌ها در مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد که بیش از 2 هزار و 500 تا 3 هزار نفر مبلغ در آنها شرکت کردند.

وی یادآور شد: ابعاد شخصیت، فضائل و جایگاه حضرت در مذهب اهل سنت و شیعه از جمله مباحثی است که مبلغان به آن می‌پردازند و هدایت مراسم‌ها و عزاداری‌های فاطمیه، نظارت و زدودن خرافات از آنها از دیگر اقدامات مبلغان در ایام تبلیغ است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb80bs.rhb98piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما