يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : 59704
منبع : خبرگزاری مهر
در مسابقات گلف قهرمانی کشور؛

تیم بهکاپر مردان استان قم قهرمان کشور شد

قم نيوز : رئیس کمیته بهکاپ هیئت گلف استان قم از قهرمانی تیم بهکاپر مردان استان قم در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
تیم بهکاپر مردان استان قم قهرمان کشور شد
تیم بهکاپر مردان استان قم قهرمان کشور شد
به گزارش قم نیوز جعفر جعفری مجد اظهار داشت: مسابقات قهرمان بهکاپر کشور که زیر مجموعه‌ای از رشته گلف است به مدت ۳ روز در شهر دزفول برگزار شد و استان قم توانست مقام در بخش آقایان و سوم در بخش بانوان را به‌دست آورد.

وی افزود: در این رقابت‌ها ۲۱ تیم در بخش مردان و ۱۹ تیم در بخش زنان شرکت کرده بودند که در بین آنها بازیکنان ملی پوش هم حضور داشتند و همین موضوع سطح مسابقات را بالا برده بود و قم با درخشش دوباره در این مسابقات اکنون در مجموع دوره‌های برگزار شده ۳ مقام قهرمانی، ۳ مقام نایب قهرمانی و ۳ مقام سومی را کسب کرده است.

رییس کمیته بهکاپ هیئت گلف قم گفت: استان قم در تمام مسابقات چند سال گذشته حضور داشته است و در این مسابقات علاوه بر مقام قهرمانی تیم مردان و سومی زنان، تیم دوم بانوان قم و اعزامی به مسابقات، مقام چهارم را کسب کرد.

جعفری مجد عنوان کرد: از دیگر افتخارات این دوره از مسابقات کسب کاپ اخلاق توسط فاطمه میرزابابایی از  استان قم بود به طوری که این افتخار برای دومین بار رخ داد و در مسابقات قهرمان کشور مردادماه مولوی نیز توانست کاپ اخلاق را به‌دست آورد.

وی بیان داشت: مقام قهرمانی مسابقات امسال در حالی برای تیم مردان به دست آمد که در ترکیب این تیم مجید کربلایی و محمدعالی پناه  حضور داشتند و در تیم زنان قم که سوم شد فاطمه و الهام محمدی مسابقه دادند ضمن این که فاطمه میرزابابایی و زهرا امیری اعضای تیم دوم زنان قم را تشکیل می‌دادند.

رییس کمیته بهکاپ هیئت گلف قم  تصریح کرد: در این مسابقات در بخش مردان و پس از تیم قم، تیم‌های مازندران، تهران و جزیره کیش دوم تا چهارم شدند و در بخش بانوان، تیم‌های همدان الف و ب اول و دوم شدند و عنوان سوم مشترک به قم و تهران رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceef8n.jh8o7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما