دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : 59780
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه چهار قم:

9 پروژه عمران شهری در منطقه 4 به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : شهردار منطقه چهار قم از بهره‌برداری از 9 پروژه عمرانی و خدماتی در این منطقه خبر داد.
9 پروژه عمران شهری در منطقه 4 به بهره‌برداری می‌رسد
9 پروژه عمران شهری در منطقه 4 به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر با تاکید بر پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: طبق برنامه هرساله در راستای گرامیداشت و جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ایام‌الله دهه فجر بخش زیادی از پروژه‌های عمرانی شهر برای این ایام آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.
وی تدابیر اندیشیده شده برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه چهار را یادآور شد و افزود: به همین مناسبت بخشی از پروژه‌هایی که در این منطقه در مراحل پایانی بود را آماده افتتاح و بهره‌برداری کرده‌ایم.
شهردار منطقه چهار قم با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری با سرعت قابل توجهی در شهر در حال پیگیری است افزود: طی ماه‌های اخیر اجرای پروژه ادامه بلوار شهید آوینی در شهرک قدس در دستور کار بود که برای این ایام آماده بهره‌برداری شده است.
وی فاز جدید بوستان علوی را از دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری عنوان کرد و گفت: همچنین بوستان‌های دلاور و کوکب و بوستان کوثر واقع در میدان انقلاب آماده بهره‌برداری شده است.
متین‌فر با اشاره به اجرای پروژه نهضت پیاده‌روسازی در معابر مختلف منطقه چهار تصریح کرد: در همین راستا با اقداماتی که صورت گرفته پروژه‌های پیاده‌روسازی بلوار جمهوری حدفاصل تقاطع عطاران تا میدان سپاه، پیاده‌روسازی بلوار امین، بلوار شهید صدوقی و بلوار بوعلی تکمیل شده است.
وی اجرای رفیوژ بلوار شهید قرنی را از دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری دانست.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciuyaw.t1a3v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما