دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 59789
منبع : خبرگزاری فارس
در رشته تفنگ بادي

بانوي تيرانداز قم به تيم ملي جوانان دعوت شد

قم نيوز : دختر جوان و آينده‌دار تيراندازي استان قم از سوي كادر فني به اردوي آماده‌سازي تيم ملي رده سني جوانان تيراندازي با تفنگ بادي ايران دعوت شد.
بانوي تيرانداز قم به تيم ملي جوانان دعوت شد
بانوي تيرانداز قم به تيم ملي جوانان دعوت شد
به گزارش قم نیوز یکی از استعدادها و نخبه‌های تیراندازی قم در چند سال اخیر مینا روحیان است که تخصص تیراندازی با تفنگ بادی را دارد و در میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی به میدان رفته و عناوین و موفقیت‌های قابل توجهی به ارمغان آورده است.

روحیان اکنون از سوی فدراسیون تیراندازی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی با تفنگ بادی جوانان ایران دعوت شده است، در حالی که این اردو تا بیست و پنجم بهمن ماه جریان دارد و روحیان که اخیرا عضو تیم ملی اعزامی ایران به رقابت‌های برون‌مرزی در قاره اروپا بوده، در این اردو حضور یافته است.

میزبانی اردوی تیم ملی تیراندازی در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران تشکیل شده و روحیان در حالی به این اردو رفت که دی‌ماه همراه با تیم ملی ایران راهی رقابت‌های بین‌المللی این رشته در قاره اروپا و به میزبانی کشور صربستان شد و در تفنگ بادی با حریفان خود به رقابت پرداخت.

روحیان امسال یکی از اعضای تیم بانوان هیأت تیراندازی استان قم در مسابقات فصل 1396 لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور بود و همراه با این تیم در جایگاه سوم جدول رده‌بندی ایستاد تا مجوز حضور در مرحله پلی‌آف رقابت برای صعود به لیگ برتر را کسب کند.

تیم بانوان هیأت تیراندازی قم در صورت پیروزی در دیدار مرحله پلی‌آف همراه با مینا روحیان تیرانداز ملی‌پوش و دیگر چهره‌های موفق خود برای نخستین‌بار در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی تیراندازی ایران یعنی لیگ برتر بانوان سال 1397 حضور خواهد یافت.

این در حالی است که امسال از استان قم دو تیم در لیگ‌های برتر و دسته اول تیراندازی مردان و زنان ایران حضور داشتند و در کنار تیم هیأت تیراندازی که نماینده قم در لیگ دسته اول بانوان بود، اما تیم مردان در لیگ برتر به میدان رفت و جایگاه خود را برای فصل آینده حفظ کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchwqnm.23nw6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما