چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : 59867
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته بیست و سوم لیگ آزادگان

روز برگزاری مسابقه صبای قم و گل‌گهر سیرجان تغییر کرد

قم نيوز : زمان برگزاری مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و گل‌گهر سیرجان در چارچوب مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تغییر کرد.
روز برگزاری مسابقه صبای قم و گل‌گهر سیرجان تغییر کرد
روز برگزاری مسابقه صبای قم و گل‌گهر سیرجان تغییر کرد
به گزارش قم نیوز در حالی که از فصل 97 – 1396 رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تنها 12 هفته دیگر باقی مانده، تیم صبای قم پنج بازی خانگی و هفت مسابقه خارج از خانه پیش‌رو دارد و یکی از بازی‌های مهم این تیم برابر گل‌گهر سیرجان است.

البته صبای قم تا پایان فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور بازی‌های مهمی همچون رویارویی با نساجی مازندران، بادران تهران، برق جدید شیراز، فجر شهید سپاسی شیراز و چند دیدار سرنوشت‌ساز دیگر نیز پیش‌رو دارد اما بازی آینده صبای قم با گل‌گهر سیرجان است.

صبای قم که در بازی خانگی نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال ایران با تیم گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان حریف بود و با تساوی میدان را ترک کرد، با امید به کسب دومین برد این فصل باید در ایستگاه بیست و سوم لیگ آزادگان در خانه رقیب به میدان برود.

شاگردان مسعود خسروی در تیم فوتبال صبای قم که اکنون در مکان هفدهم جدول رده‌بندی قرار دارند و وضعیت بحرانی این تیم موجب شده تا نماینده فوتبال قم در آستانه سقوط به لیگ دسته پائین‌تر باشد، البته پیش از رویارویی هفته بیست و سوم با گل‌گهر سیرجان به مصاف ملوان بندر انزلی می‌روند.

مسابقه صبای قم و ملوان بندر انزلی روز پنجشنبه نوزدهم بهمن ماه به عنوان دیداری معوقه از هفته بیست و یکم لیگ آزادگان در ورزشگاه تختی انزلی به انجام می‌رسد و صبای قم بعد از بازگشت از شمال ایران باید بلافاصله آماده سفر به جنوب ایران و شهر سیرجان برای مصاف با گل‌گهر شود.

این در حالی است که به دلیل بارش سنگین برف دو هفته قبل، مسابقه تیم‌های خونه به خونه بابل و نساجی مازندارن، ملوان انزلی و صبای قم در کنار دیدار راه آهن و اکسین البرز لغو و به روز نوزدهم بهمن ماه موکول شد تا این تغییر زمان بازی‌ها، در روز برگزاری بازی‌های هفته بیست و سوم نیز تغییر ایجاد کند و صبای قم روز 24 بهمن ماه از ساعت 14 در سیرجان به مصاف گل‌گهر برود.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcefv8n.jh8opi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما