چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 59869
منبع : خبرگزاری مهر
هفتمین مربی در نیمکت صبا؛

«محمد مومنی» سرمربی تیم فوتبال صبای قم شد

قم نيوز : محمد مومنی هدایت تیم فوتبال صبای قم را در دست گرفت تا هفتمین مربی نیمکت صبا در این فصل شود.
«محمد مومنی» سرمربی تیم فوتبال صبای قم شد
«محمد مومنی» سرمربی تیم فوتبال صبای قم شد
به گزارش قم نیوز رکورد شکنی‌های صبای قم در عرصه فوتبال جهان ادامه دارد و اکنون صبا هفتمین سرمربی خود را در این فصل منصوب کرده و قرار است در ادامه فصل با محمد مؤمنی بر روی نیمکت خود به جنگ حریفان برود.

محمد مؤمنی روز سه شنبه برای نخستین بار در تمرین صبا شرکت کرد در حالی که  وی برای بار دوم به چمن حیدریان قدم گذاشت به طوری که  بار اول در قامت مربی تیم هامون سازه زاهدان در لیگ ۲ به قم آمد تا با تیم وحدت قم روبرو شود.

حضور مؤمنی در قم یکی از آخرین تلاش‌ها برای تغییر در روند صبا است اما مأموریت محمد مؤمنی در قم ماموریتی غیر ممکن به نظر می‌رسد و تقریباً تمامی کارشناشان و اهالی فوتبال امید خود را از بقای صبا قطع کرده‌اند و می گویند صبا در هفته‌های باقی مانده لیگ یک فقط برای حفظ شخصیت خود بازی خواهد کرد.

محمد مؤمنی بازیکن سال‌های دور فوتبال ایران در ترکیب استقلال و سایپا است. وی با کسب عنوان آقای گلی لیگ در ترکیب تیم منحل شده پلی اکریل اصفهان در فوتبال ایران چهره شد و بر سر جذب وی بین استقلال و پرسپولیس رقابت در گرفت و استقلال در میانه راه، مؤمنی را از پرسپولیس ربود.

حالا مؤمنی به عنوان یک مربی در سطوح لیگ یک و دو ایران در حال تجربه اندوزی است و باید در تیمی مربیگری کند که در بدترین دوران حیات خود به سر می‌برد و از ابتدای فصل تاکنون بارها و بارها دچار نغییر مربی شده است.


انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcgy79n.ak9y34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما