چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : 59885
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه چهار اعلام کرد:

60 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری از بوستان کوثر

قم نيوز : شهردار منطقه چهار گفت: پیش‌بینی می‌شود برای اجرای ابنیه پروژه بوستان کوثر بیش از 60 میلیارد ریال هزینه نیاز باشد.
60 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری از بوستان کوثر
60 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری از بوستان کوثر
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل عملیات اجرایی بوستان کوثر در منطقه چهار اظهار کرد: این بوستان یکی از ظرفیت‌های ویژه تفریحی و گردشگری در منطقه چهار بوده که در زمینی به مساحت 20 هکتار در حاشیه بلوار شهید آوینی در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه سال گذشته بالغ بر 12 میلیارد ریال در احداث مسیر اصلی این بوستان هزینه شده است خاطرنشان کرد: امسال نیز تاکنون بالغ بر 10 میلیارد ریال در بستر سازی ادامه بوستان و احداث آبنما هزینه شده است.
شهردار منطقه چهار از اجرای بیش از 6 هزار و 500 مترمربع کف‌فرش در این بوستان خبر داد و افزود: هزار و 300 متر طول جدولگذاری به صورت جدول سنگی در این بوستان انجام شده و حجم عملیات خاکی انجام شده تاکنون 20 هزار متر مکعب است.
وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود برای اجرای ابنیه پروژه بوستان کوثر بیش از 60 میلیارد ریال هزینه نیاز باشد گفت: این بوستان علاوه بر فضای سبز مجهز به اماکن خدماتی، نمازخانه، سرویس بهداشتی، پیست دوچرخه سواری، زمین‌های بازی در رده‌های مختلف سنی و... است.
متین‌فر با تاکید بر اینکه بوستان کوثر از حالت جنگلی به بوستان شهری تغییر یافته است اذعان کرد: گونه‌های کاج، زیتون، اکالیپتوس و... در این بوستان با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال در این بوستان کاشته شده که شامل اجرای آبیاری قطره‌ای نیز هست.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcenv8n.jh8ovi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما