پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 59944
منبع : خبرگزاری فارس
نایب‌رئیس هیأت‌ تکواندو قم خبر داد

رقابت بانوان تکواندوکار قم در جام فجر

قم نيوز : نایب‌رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم گفت: بانوان تکواندوکار دهه سوم بهمن ماه در مسابقات جام فجر برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
رقابت بانوان تکواندوکار قم در جام فجر
رقابت بانوان تکواندوکار قم در جام فجر
به گزارش قم نیوز فرشته کریمی‌مهر امروز اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته مسابقات بخش بانوان هیأت‌ تکواندو استان قم روز جمعه 27 بهمن ماه پیکارهای قهرمانی تکواندو بانوان قم در بخش مبارزه تمام رده‌های سنی به انجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم میزبانی این مسابقات را انجام می‌دهد، اضافه کرد: از تمام باشگاه‌ها برای معرفی و حضور تکواندوکاران خود در این رقابت‌ها دعوت به عمل آمده است، رقابت‌هایی که در رده‌های شکوفه، خردسالان‌، نونهالان‌، نوجوانان‌ و جوانان رده کمربند سبز، آبی و قرمز، مشکی برگزار می‌شود.

نایب‌رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم افزود: ثبت‌نام حضور در مسابقات تکواندو جام فجر بانوان قم تا پایان روز شنبه 21 بهمن ماه انجام می‌شود و در رده ‎شکوفه‌ها متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1387 به بالا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، ضمن اینکه در رده خردسالان شاهد رقابت متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1384 تا دهم دی‌ سال 1387 خواهیم بود.

وی اضافه کرد: مسابقات رده سنی نونهالان تکواندو جام فجر در قم با حضور متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1381 تا دهم دی‌ماه سال 1384 به انجام می‌رسد و در رده سنی نوجوانان متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1378 تا دهم دی‌ماه سال 1381 مسابقه می‌دهند و در رده سنی جوانان متولدین دهم دی‌ماه سال 1378 به پائین رقابت می‌کنند.

کریمی‌مهر با بیان اینکه ثبت‌نام تکواندوکاران علاقمند به حضور در این پیکارها حضوری نیست،‌ خاطرنشان کرد: ارائه اصل کارت بیمه ورزشی سال 96 به همراه یک قطعه عکس در زمان وزن‌کشی الزامی است، ضمن اینکه در هنگام ثبت‌نام مشخصات افراد داوطلب باید به صورت کامل درج و فرم ثبت‌نام کامل شود، زیرا در صورت مغایرت مشخصات فرستاده شده با اطلاعات فرد داوطلب در بانک اطلاعات فدراسیون، از ثبت‌نام فرد مورد نظر ممانعت به عمل می‌آید.

نایب‌رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم با بیان اینکه رقابت‌های استانی فرصتی برای شناسایی استعدادها و نخبه‌های این رشته ت، اظهار کرد: مسابقات رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان کمربند قرمز و مشکی با هوگوی الکترونیکی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcayonm.49noy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما