يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 60047
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد

موفقیت رزمی‌کاران قم در کسب 5 مدال نین‌جوتسو ایران

قم نيوز : رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم از موفقیت رزمی‌کاران قم در کسب پنج مدال رنگارنگ پیکارهای نین‌جوتسو قهرمانی کشور خبر داد.
موفقیت رزمی‌کاران قم در کسب 5 مدال نین‌جوتسو ایران
موفقیت رزمی‌کاران قم در کسب 5 مدال نین‌جوتسو ایران
به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده امروز اظهار کرد: پیکارهای نین‌جوتسو قهرمانی کشور در حالی با درخشش رزمی‌کاران تیم هیأت قم به پایان رسید که پنج مدال شامل یک نقره و چهار برنز این رقابت‌ها به تیم هیأت ورزش‌های رزمی قم اختصاص پیدا کرد.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشور در سبک نین‌جوتسو با حضور چهره‌های شاخص این رشته از استان‌های مختلف به میزبانی هیأت ورزش‌های رزمی استان اصفهان به انجام رسید و شرکت کنندگان در تلاش برای کسب عناوین برتر سه استایل با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: رقابت رزمی‌کاران حاضر در این دوره در استایل‌های بیکن جوتسو یا مبارزه با شمشیر، فوکیا یا پرتاب تیر با سلاح بادی و شوریکن یا پرتاب ستاره نینجا برگزار شد و تیم منتخب استان قم پنج مدال خوشرنگی به ارمغان آورد.

وی در ادامه به مدال‌آوران تیم هیأت قم اشاره و عنوان کرد: سیدعلی آیت در استایل بیکن جوتسو رده سنی بزرگسالان موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره این رقابت‌ها شد، در حالی که سیدمحمدمهدی مهدی‌زاده در همین استایل روی سکوی سوم ایستاد و برنز گرفت.

محمدزاده بیان کرد: محمد علی‌پور مقام سوم استایل فوکیا رده سنی نوجوانان را کسب کرد، احسان هاشمی به مقام سوم و نشان برنز فوکیا رده سنی نونهالان دست یافت و آخرین مدال برنز تیم هیأت ورزش‌های رزمی قم را علی خدابنده‌لو در استایل شوریکن رده سنی نونهالان رقم زد.

وی با بیان اینکه مربی و سرپرست تیم اعزامی هیأت ورزش‌های رزمی استان قم مهدی مهدی‌زاده بود، در پایان اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۴۰۰ رزمی‌کار در قالب ۲۰ تیم از سراسر ایران به انجام رسید و در نهایت تیم‌های هیأت رزمی گلستان، اصفهان و البرز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تیمی را کسب کردند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcguz93.ak9zt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما