جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 60236
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم مطرح کرد

پیش بینی برای تامین نیازهای زائرین در ایام نوروز

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای تامین نیازهای زائرین در ایام نوروز در استان صورت گرفته است.
پیش بینی برای تامین نیازهای زائرین در ایام نوروز
پیش بینی برای تامین نیازهای زائرین در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به آثار حضور زائرین در شهر قم اظهار کرد: هر چه زائرین در این شهر بیشتر حضور پیدا کنند، رشد توسعه اقتصادی را در شهر قم شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: باید دلایل عدم تمایل تعدادی از زائرین به سفر مجدد به شهر قم مورد بررسی قرار بگیرد تا شاهد افزایش آمار حضور زائرین در این شهر باشیم، همچنین نیروهای اداره کل میراث فرهنگی استان باید در ورودی‌های شهر قم حضور پیدا کنند تا جاذبه‌های مختلف شهر و استان را به زائرین معرفی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای تامین نیازهای زائرین در ایام نوروز در استان صورت گرفته است و مدیران استان باید نظارت لازم را در آن ایام داشته باشند.

مهدی متقیان با اشاره به ورود موج جدید آنفولانزای فوق حاد پرندگان به کشور اظهار کرد: با وجود ورود موج جدید این بیماری به کشور، فضای قرنطینه در بیمارستان‌های استان قم پیش بینی نشده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم ادامه داد: مصوب شده است که رزمایش پدافند سایبری را در استان قم برگزار کنیم تا وضعیت سایت‌های دستگاه‌های اجرایی را مورد بررسی قرار بدهیم، عدم توجه به امنیت این سایت‌ها، بحران‌های اجتماعی و بحران‌های امنیتی به وجود می‌آورد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg3x93.ak9zw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما